آی پی فون گرنداستریم GrandStream GRP2602P

آی پی فون گرنداستریم GRP2602P

پشتیبانی از ۴ اکانت سیپ/SIP و ۲ لاین | پوشش تنوع کاملی از کدک های صدا | دارای جک RJ9 برای اتصال هدست و پشتیبانی از EHS | سازگاری با سرویس مدیریت و مانیتور گرند استریم GDSM | دارای صدای تمام HD روی گوشی و اسپیکرفون |

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
حداقل تعداد سفارش این کالا 100 می باشد.

تلفن سیپ گرنداستریم مدل GRP2602P یکی از محصولات جدید این برند آمریکایی از سری GRP میباشد. این محصول قرار است در آینده جایگزین مدل GXP1625 باشد. در محصول جدید علاوه بر تغییراتی در ظاهر، از نظر نرم افزاری، ابزار های مدیریتی و امنیتی ارتقا یافته است.

ظاهر

در نگاه اول به این گوشی تلفن تحت شبکه متوجه ارتقای کیفیت ساخت و زیبایی در ظاهر آن خواهیم شد. تلفن SIP مدل GRP2602 دارای یک صفحه نمایش نچندان بزرگ است که میتواند به خوبی از عهده نمایش اطلاعات ضروری و جزئیات بر آید. شما در هنگام گشت در منو این تلفن ویپ به راحتی میتوانید جزئیات را مشاهده کنید.

پایه این آی پی فون یک زاویه ۴۵ درجه با سطح میسازد. این زاویه دید مناسب و تسلط کافی برای کار به کاربر را میدهد. ضمنا این تلفن امکان اتصال به دیوار را با تهیه پایه دیواری، دارد (این پایه جداگانه به فروش میرسد).

کلید های کافی و مناسب به کاربر این امکان را میدهد تا در سریعترین زمان ممکن و با کارایی بالا عمکرد مناسب را داشته باشد. همچنین هر کاربر بسته به نیاز خود میتواند از دکمه های زیر صفحه نمایش تعریف های متفاوتی داشته باشد.

این تلفن VoIP با وجود اینکه در قسمت تلفن های پایه و کارمندی دسته بندی میشود، علاوه بر کارایی بالا، از تمام پورت ها و کلید های ضروری برای یک کاربر شلوغ، برخوردار است. داشتن دو پورت شبکه ۱۰/۱۰۰، جک RJ9 برای اتصال هدست از جمله این امکانات است.

ویژگی های فنی

همان طور که اشاره شد شما میتوانید روی تلفن GRP2602P چهار اکانت سیپ از سرور های مختلف ریجیستر کنید. همچنین دو کلید لاین به شما در مدیریت تماس های همزمان بسیار کمک خواهد کرد. این تلفن با پوشش طیف وسیعی از کدک ها و پروتکل های استاندارد (G.729A/B, G.711µ/a-law, G.726, G.722(wide-band), G.723,iLBC, OPUS, in- band and out-of-band DTMF(in audio, RFC2833, SIP INFO), VAD, AEC, CNG, PLC, AGC ) میتواند عملکرد کامل روی تمام سافت سوئیج ها (ایزابل، Free PBX، ۳CX، استریسک، الستیکس) و تمام IP-PBX های استاندارد را داشته باشد.

داشتن کنفرانس صوتی ۵ نفره از امکانات بارز این تلفن میباشد که شاید در این سطح قیمت بی رقیب باشد. سرویس ابری و رایگان GDSM گرنداستریم به مدیر شبکه این امکان را میدهد تا این محصول و تمام محصولاتی که از این سرویس پشتیبانی میکنند را از راه دور مدیریت و مانیتور کند. این سرویس در شبکه های بزرگ با تعداد کاربر زیاد و چندین شعبع بسیار کار آمد خواهد بود.

همچنین تلفن GRP2602 از پروتکل های جدید امنیتی برای داشتن یک ارتباط امن بخصوص در بیرون از شبکه داخلی، پشتیبانی میکند. به خاطر شرایط خاص جهانی و نیازهای جدید در ارتباطات برای فراهم کردن بستر دور کاری بخصوص روی اینترنت، این آپشن بسیار کارآمد و حائز اهمیت خواهد بود.

این تلفن ویپ از تکنولوژی کاهش صدای مزاحم در کنار فراهم کرددن صدای شفاف HD برخوردار است. شما میتوانید این صدای شفاف را هم روش گوشی و هم روی بلندگو تجربه کنید. این تکنولوژی از معدود امکاناتی است که شما میتوانید روی این رده قیمتی از تلفن های ویپ بیابید.

مقایسه تلفن GRP2602P با GXP1625

درست است که دو محصول GXP1625 و GRP2602P از نظر فنی بسیار شبیه هم هستند، ولی در مقایسه این دو مدل در جزئیات میتوانیم پی به تفاوت این دو گوشی تلفن تحت شبکه ببریم. طراحی جدید، داشتن کنفرانس صوتی ۵ نفره، امکان ریجیستر کردن ۴ اکانت SIP و ابزار GDSM از مزیت های اساسی GRP2602 نسبت به GXP1625 میباشد.

مشخصات

اکانت SIP
۴ اکانت
خطوط (Line)
2 عدد
نمایشگر
دارد
دفترچه تلفن
دارد
کنفرانس
دارد
قابلیت انتقال تماس
دارد
اسپیکر
دارد
DND (Do Not Disturb)
دارد
قطع صدای اپراتور (Mute)
دارد
POE
دارد
نمایش شماره تماس گیرنده
دارد
پورت شبکه
دارد
پورت USB
ندارد
پورت SD-Card
ندارد
جک هدفون
دارد
نظر خودتان را بنویسد