تلفن تحت شبکه Yealink T21P E2

آی پی فون یالینک SIP T21P E2

قابلیت پشتیبانی از ۲ اکانت سیپ SIP را دارد | قابلیت تغذیه از طریق سویچ POE | دارای ۲ پورت گیگ

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۱,۴۸۹,۰۰۰ تومان
حداقل تعداد سفارش این کالا 100 می باشد.
  • قابلیت پشتیبانی از ۲ اکانت سیپ SIP را دارد

  • قابلیت تغذیه از طریق سویچ POE

  • دارای صفحه نمایش ۶۴*۱۳۲ و ۲.۳ اینچی با نور پشت ضمینه

  • دارای دو پورت LAN :2 x 10/100M ports

  • ۲ دکمه لاین دارای چراغ دو رنگ

  • صدای HD و اسپیکرفون دو طرفه

  • ۴ دکمه قابل تعریف

  • قابلیت ذخیره ۱۰۰۰ شماره تلفن

  • تلفن آی پی T21P E2 Yealink به خاطر کیفیت بالای ساخت و سازگاری بالا با تمام IP PBX های مطرح موجود در بازار و تاییده های مختلف برای استفاده به عنوان داخلی سیپ در نرم افزار های ویپ، به یکی از مدل های بسیار محبوب تبدیل شده است.

    طراحی و ساخت

    واقعیت این است که وقتی شما با این تلفن تحت شبکه از نزدیک رو به رو میشوید میتوانید به وضوح کیفیت بالای ساخت آن را احساس کنید. این کیفیت در مواد به کار رفته در ساخت گوشی و صفحه نمایش نورانی آن مشهود است. ضمنا این تلفن تحت شبکه از یک طراحی کلاسیک و بسیار شیک برخوردار است و وقتی روی میز کار شما قرار میگیرد احساس خوبی را منتقل میکند.

    علاوه بر این ها تلفن YEALINK T21 P E2 از کیفیت عملکرد و صدای بسیار مطلوبی برخوردار است. همه اینها و امکانات بروز و قابل توجه این گوشی باعث شده که جزء انتخاب های اوسل اهل فن در حوضه تلفن های ویپ و تحت شبکه باشد. گر چه قیمت آن کمی گران تر از گوشی های هم رده خود در مقایسه با دیگر برند ها است ولی کیفیت و امکانات آن این اختلاف قیمت را کاملا توجیه میکند.

    امکانات تلفن تحت شبکه SIP T21P E2

    همان طور که اشاره شد تلفن تحت شبکه SIP T21P E2 سازگاری کامل با تمام سافت سوئیچ های نرم افزاری و IP-PBX های سیپ ساپورت استاندارد دارد. این گوشی تلفن از صدای تمام HD برخوردار است و از یک اسپیکر فون با کیفیت بهره میبرد. شما برای داشتن مکالمه بدون برداشتن گوشی میتوانید از آن استفاده کنید. XML Browser, call park, call pickup, BLF, call forward, call transfer, 3-way conference از دیگر امکانات شاخص این تلفن میباشد.

    اینها از جمله ویژگی های مثبت این محصول است و شاید تنها نقطه ضعف این مدل تلفن IP رو نبود پورت گیگ دانست که با توجه به دسته بندی این تلفن در میان تلفن های کارمندی و رده پایین، کاملا قابل چشم پوشی است، گر چه این ویژگی برای کاربرد های خاص مورد استفاده قرار میگیرد.

    تفاوت T21P E2 با T21 معمولی

    تلفن محبوب T21 دارای ورژن های مختلف در بازار میباشد. در واقع ریشه و سابقه همه این مدل ها به T20 که یکی از موفق ترین مدل های یالینک بوده، برمیگردد. عمده تفاوت T21 P E2 با T21 در نور پشت صفحه نمایش و قابلیت تغذیه از پورت LAN میباشد. ظاهر این دو مدل شبیه هم میباشد. ولی همان طور که اشاره شد، مدل T21 نور یخی پشت ضمینه T21P E2 را ندارد. و در مکان هایی که نیاز دارید از طریق سوئیچ POE و بدون آداپتور تلفن خود را روشن کنید، حتما باید از مدل T21P E2 استفاده شود. گر چه مدل معمولی یعنی T21 دیگر از چرخه تولید خارج شده است و به زودی شاهد جایگزینی کامل مدل و ورژن جدید با ورژن و ادیشن قدیمی خواهیم بود.

اطلاعات تکمیلی آی پی فون یالینک T21P E2

مشخصات

اکانت SIP
۲ عدد
خطوط (Line)
2 عدد
نمایشگر
دارد
دفترچه تلفن
دارد
کنفرانس
دارد
قابلیت انتقال تماس
دارد
اسپیکر
دارد
DND (Do Not Disturb)
دارد
قطع صدای اپراتور (Mute)
دارد
ضبط مکالمه
ندارد
POE
دارد
نمایش شماره تماس گیرنده
دارد
پورت شبکه
دارد
پورت USB
ندارد
پورت SD-Card
ندارد
جک هدفون
دارد
تعداد پورت اترنت 10/100
۲ پورت
نظر های موجود
آی پی فون یالینک SIP T21P E2
در
قابلیت پشتیبانی از ۲ اکانت سیپ SIP را دارد | قابلیت تغذیه از طریق سویچ POE | دارای ۲ پورت گیگ
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد