آنتن رادیو وایرلس میکروتیک LHG LTE Kit

آنتن رادیو وایرلس میکروتیک LHG 4G Kit

این دستگاه با نام تجاری LHG 4G Kit یک دستگاه رادیو LTE میباشد که برای دریافت دیتا بر روی بستر سیم کارت کاربرد دارد . از سیم کارت 2G/3G/LTE پشتیبانی نمینماید ( برای اتصال سیم کارت 2G/3G/LTE از محصول LHG LTE Kit استفاده نمائید)

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۶,۵۵۰,۰۰۰ تومان

RBLHGR&R11e-4G با نام تجاری LHG 4G Kit یک دستگاه رادیو با فناوری  LTE میباشد که برای دریافت دیتا بر روی بستر سیم کارت کاربرد دارد . این دستگاه دارای ظاهری مشابه رادیوهای وایرلس سری LHG کمپانی میکروتیک دارد اما باید توجه داشت این محصول شامل یک دستگاه با استاندارد وایرلس 802.11 نمیشود و در عوض این رادیو یک دستگاه LTE تمام عیار برای مکان های دور از مرکز می باشد که شما در آن به تنهایی با موبایل و یا دیگر مودم های عادی (ارائه شده توسط اپراتور های ارائه دهنده اینترنت بر روی سیم کارت) قادر به دریافت اینترنت با کیفیت مطلوب نمی باشید. تراشه LTE و قدرت آنتن با توان بالا (21dBi) در این دستگاه این امکان را برای شما فراهم می نماید تا به راحتی به آنتن های BTS اپراتور مربوط به سیم کارت خود متصل و اینترنت پرسرعت TD-LTE/4G را دریافت نمائید و به شبکه داخلی خود بیاورید. 

این رادیو از یک آنتن توری شکل با قدرت گیرندگی بالا (توان آنتن 21dBi با زاویه پوشش 25 درجه) بهره میبرد که میتواند سیگنال های ضعیف آنتن های BTS را براحتی دریافت نماید . توان آنتن بالا و سخت افزار قدرتمند این امکان را فراهم میکند تا شما اینترنت را با سرعت بسیار مناسب و بالاتر نسبت به دیگر دستگاه ها از آنتن های BTS از طریق سیم کارت خود دریافت کنید . شما براحتی میتوانید این عملکرد را در مناطق دور افتاده و مکان هایی که حتی گوشی موبایل آنتن دهی ندارند هم تجربه نمائید. از عمده کاربرد های این دستگاه میتوان به دریافت اینترنت در بستر سیم کارت و سرویس های APN  اشاره نمود.  لازم به ذکر است این دستگاه دارای یک کارت یا مودم LTE رده 4 میباشد و سرعت LTE در این دستگاه از برج رادیویی به دستگاه حداکثر 150 مگابیت بر ثانیه که به اصطلاح Downlink نام دارد و از دستگاه به برج رادیویی حداکثر 50 مگابیت بر ثانیه که اصطلاحا Uplink نام دارد میباشد.


LHG 4G Kit از محبوب ترین نسل جدید تکنولوژی LTE نوع FDD (مخفف: frequency division duplex) و LTE نوع TDD (مخفف Time Division Duplexing) پشتیبانی مینماید . باند های بین المللی پشتیبانی شده توسط این دستگاه 3,7,20,31,42,43 و 41n میباشد . لازم به ذکر است عملیات نصب و راه اندازی در این دستگاه به سهولت امکانپذیر میباشد و احتیاج به دانش تخصصی نخواهد داشت. شما می توانید ابتدا یک سیم کارت با قابلیت پوشش شبکه 4G/TDLTE خریداری و سپس به محض وارد کردن سیم کارت به دستگاه با وارد کردن یک تنظیمات ساده به نزدیکترین دکل اپراتور مربوط به سیم کارت خود متصل و اینترنت را برای یک کاربر از طریق پورت شبکه دریافت نمائید. همچنین شما میتوانید نسبت به اشتراک گذاری اینترنت دریافتی از طریق اکسس پوینت های بی سیم در محیط های داخلی و بیرونی اقدام نمائید. میزان کیفیت سیگنال دریافتی در این دستگاه از طریق LED های تعبیه شده در روی بدنه رادیو قابل رصد میباشد. این LED ها به شما کمک مینماید که موقعیت یابی آسان تری به سطح سیگنال در محیط بیرونی داشته باشید.

این دستگاه از لحاظ سخت افزاری شامل 1 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 10/100 (قابلیت PoE IN در پورت 1), پردازنده تک هسته ایی مدل QCA9531 معماری MIPSBE با سرعت 650 مگاهرتز برای هر هسته, مقدار ذخیره گاه حافظه 64 مگابایت, یک عدد شیار مخصوص برای اتصال کارتهای miniPCI-e, یک عدد شیار مخصوص برای اتصال سیم کارت (سایز Micro SIM) و کلید سخت افزاری برای ریست تنظیمات دستگاه میباشد. از دیگر امکانات و خصوصیات برجسته در این محصول میتوان به ابعاد 391x391x227 mm , قابلیت کار در درمای محیطی 40- الی 60+ درجه سانتیگراد و حداکثر توان مصرف انرژی 6W اشاره نمود. لازم به ذکر است این مطلب توسط فروشگاه تندیس ترجمه و گرد آوری شده است در صورتی که تجربه ایی نسبت به عملکرد محصول دارید میتوانید با درج پیام در بخش نظرات ما را در جهت به برورسانی مطلب یاری نمائید. 

مشخصات

تعداد هسته پردازنده
تک هسته ای
فرکانس پردازنده
۶۵۰ مگا هرتز
تعداد پورت اترنت 10/100
۱ عدد دارد
پورت POE ورودی
دارد
سیستم عامل
RouterOS
حافظه Ram
64 MB
درجه لایسنس
۳
حافظه Flash
16 MB
قدرت آنتن DBI
۲۱
اسلات سیم کارت
۱ عدد سایز micro SIM
اسلات MiniPCI-e
1 اسلات
نظر خودتان را بنویسد