وایرلس میکروتیک مدل Mikrotik Wireless SXT LTE

رادیو وایرلس میکروتیک SXT LTE Kit

دارای دو اسلات سیم کارت (یکی برای بکاب) | آنتن دهی قوی برای دریافت دیتای سیم کارت | پوشش تمام رنج های دیتا ۲G/3G/4G/LTE | قابل استفاده با تمام اپراتورهای موبایل ایران (همراه اول، رایتل، ایرانسل و …)

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

۱۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان

مودم های LTE به منظور اتصال شبکه به دیتای همراه استفاده میشود. این مودم های در پروژه های خارج از محدوده شهر (مناطق روستایی، کارخانجات، شهرک های صنعتی) بسیار کاربردی است. در پروژه هایی که دست رسی به اینترنت و خط شهری مخابرات سخت یا غیر ممکن است، میتواند راه گشا باشد.

مودم رادیو میکروتیک SXT LTE kit بهینه شده و کامل شده مدل SXT LTE میباشد. این مدل علاوه بر قدرت پردازش بالاتر نسبت به SXT LTE، و CPU قویتر، امکان پوشش تمام باند های دیتای همراه را دارد. در حالی که در مدل قدیمی تر فقط امکان پوشش ۴G/LTE فراهم بود. رادیو RBSXTR_R11e-LTE دارای یک آنتن قوی میباشد که میتواند سیگنال های ضعیف BTS های سیم کارت را دریافت کند. این قابلیت این امکان را فراهم میکند تا شما سرعت مناسبی از دیتای سیم کارت دریافت کنید. شما میتوانید این عملکرد را در مناطق دور افتاده و مکان هایی که حتی گوشی موبایل آنتن دهی نداردهم تجربه کنید. از عمده کاربرد های این محصول میتوان به گرفتن اینترنت، انتقال تصویر دوربین های مدار بسته در مناطق دور افتاده اشاره کرد.

Mikrotik SXT LTE kit دارای ظاهری شبیه رادیو های شرکت میکروتیک میباشد. این محصول دارای کیفیت ساخت بالا و مواد درجه یک است. مودم SXT LTE kit میتواند در دمای بین ۴۰- تا ۶۰ درجه سانتی گراد بدون مشکل کار کند. این محصول شرکت میکروتیک برای استفاده Out Door طراحی شده است. و با توجه به ضد آب بودن این محصول، میتواند در شرایط سخت محیطی نیاز های شما را بر آورده کند. میکروتیک RBSXTR_R11e-LTE دارای پوشش ۶۰ درجه ای میباشد. این میزان پوشش میتواند امکان دریافت و ارسال پر سرعت دیتا را برای شما فراهم کند. از دیگر مشخصات سخت افزاری این رادیو میتوان به پردازنده  ۶۵۰MHz CPU و ۶۴MB RAM اشاره کرد. نهایتا این سخت افزار قابلیت دریافت دیتا تا سرعت ۱۵۰ Mbit/s و ارسال ۵۰ Mbit/s  را خواهد داشت.

رادیو وایرلس SXT LTE kit دارای دو اسلات سیم کارت میباشد. اسلات دوم عملکرد اسلات بکاب را دارد و در صورت مشکل برای سیم کارت اول میتواند روی آن سوئیچ شود. این محصول محبوب میکروتیک دارای دو پورت شبکه است که امکان تغذیه پاور از آنها نیز وجود دارد. پورت خروجی قابلیت PoE-Out  را دارد. به این ترتیب شما میتواند از خروجی پورت شبکه این محصول به یک گجت دیگر از طریق کابل شبکه برق رسانی کنید. ضمنا شما میتوانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد این محصول به تب دانلود و آموزش مراجعه کنید.

عمده تفاوت SXT LTE با SXT LTE kit در میزان قدرت پردازش این دو محصول است. در واقع مودم وایلس SXT LTE kit دارای سخت افزار و CPU قوی تری میباشد. ضمن اینکه این محصول بر خلاف SXT LTE از تمام رنج های دیتا (۲G/3G/4G/LTE)  پشتیبانی میکند. بعد از توضیحات در واقع kit نسل بعدی این محصول میباشد. شرکت میکروتیک تولید محصول SXT LTE را متوقف و محصول SXT LTE kit را جایگزین این محصول کرده است.

علاوه بر تمام امکانات و کارایی های این محصول پر کاربرد، میتوان به قیمت مناسب و ارزش خرید بالای آن اشاره کرد. مجموع این ویژگی ها موجب گردیده تا مودم SXT LTE kit یک محصول بی رقیب در بازار باشد. نتیجه اینکه، قیمت SXT LTE kit در مقابل امکانات و کیفیت ساخت این محصول دارای توجیه بالا میباشد.

اطلاعات تکمیلی رادیو وایرلس میکروتیک SXT LTE Kit

مشخصات

تعداد هسته پردازنده
تک هسته ای
اسلات سیم کارت
۲ پورت مینی سیم کارت
فرکانس پردازنده
۶۵۰ مگا هرتز
حافظه Ram
64 MB
تعداد پورت اترنت 10/100
۲ پورت
سیستم عامل
RouterOS
درجه لایسنس
۳
پورت POE ورودی
دارد
ابعاد
140x140x105 mm
لوازم دیگر داخل بسته بندی
آداپتور ۲۴ ولت - بست فلزی - مبدل POE
نظر های موجود
رادیو وایرلس میکروتیک SXT LTE Kit
در
دارای دو اسلات سیم کارت (یکی برای بکاب) | آنتن دهی قوی برای دریافت دیتای سیم کارت | پوشش تمام رنج های دیتا ۲G/3G/4G/LTE | قابل استفاده با تمام اپراتورهای موبایل ایران (همراه اول، رایتل، ایرانسل و …)
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد