رادیو وایرلس میکروتیک LHG R

رادیو وایرلس میکروتیک LHG R

قیمت رادیو LHG R | با قابلیت اتصال سیم کارت 2G/3G/4G/LTE/TD-LTE در صورت نصب کارت مربوطه | توان آنتن 21dBi | پورت اترنت 10/100 یک عدد | قیمت LHG R

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: ناموجود

RBLHGR با نام تجاری LHG R یک دستگاه آنتن پیشرفته و با قدرت بالا از محصولات کمپانی میکروتیک در رده LTE میباشد که دارای آنتن LTE میباشد اما کارت LTE در آن بصورت پیش فرض نصب نشده است. در این صورت اگر به هر دلیلی مایل به استفاده از یکی از دستگاه های LTE کمپانی میکروتیک که کارت LTE در آن بصورت پیش فرض در دستگاه نصب شده است نمیباشد می توانید دستگاه LHG R را با قیمت مناسب خریداری نمائید و مودم یا کارت LTE مورد نظر خود را در زبانه miniPCI-e موجود در دستگاه نصب نمائید تا نسبت به دریافت اینترنت 2G/3G/4G/LTE (بستگی به نوع مودم یا کارت LTE) اقدام نمائید.  

با توجه به توان آنتن بالا این دستگاه مناسب است برای مکان های دور مانند روستاها و کارخانجات که تحت پوشش شبکه مخابرات میباشند اما شما به تنهایی با موبایل یا مودم های رایج نمیتوانید اینترنت پرسرعت LTE را با کیفیت و سطح سیگنال مناسب از دکل اپراتور دریافت نمائید . با توجه به تراشه LTE و آنتن با توان قابل توجه  (21dBi با زاویه تابش 25 درجه) شما به راحتی میتوانید در صورت نصب کارت یا مودم LTE  نسبت به دریافت اینترنت LTE با سطح سیگنال و کیفیت مناسب برای مکان خود اقدام نمائید.  

عملیات نصب و راه اندازی در این دستگاه به سهولت امکانپذیر میباشد و احتیاج به دانش تخصصی نخواهد داشت. شما می توانید ابتدا یک مودم یا کارت LTE بنا به نیاز خود از محصولات کمپانی میکروتیک یا سایر برندها خریداری نمائید و آن را در جایگاه مربوطه در دستگاه نصب نمائید و سپس به محض وارد کردن سیم کارت به دستگاه با وارد کردن یک تنظیمات ساده به نزدیکترین دکل اپراتور مربوط به سیم کارت خود متصل  و اینترنت را برای یک کاربر خواهید داشت. همچنین برای اشتراک گذاری اینترنت در محیط  در باند 2.4 و 5 گیگاهرتز میتوانید از اکسس پوینت ها موجود در بازار یا کمپانی میکروتیک استفاده نمائید. همچنین لازم به ذکر است در این دستگاه میزان کیفیت سیگنال دریافتی از طریق LED های به کار رفته در رادیو  قابل رصد میباشد. این LED ها به شما این امکان را میدهد که موقعیت یابی آسان تری به سطح سیگنال در محیط بیرونی داشته باشید.

LHG R از لحاظ سخت افزاری شامل 1 پورت ترنت 10/100 با قابلیت POE in (بصورتی که میتوانید دستگاه را با استفاده از سوئیچ PoE ها با استاندارد و ولتاژ مشابه روشن نمائید), پردازنده تک هسته ایی مدل QCA9551 معماری MIPSBE با سرعت 650 مگاهرتز برای هر هسته, مقدار ذخیره گاه حافظه 64 مگابایت, یک عدد خروجی سیم کارت از نوع MiniSIM و یک عدد زبانه miniPCI-e برای نصب مودم یا کارت LTE میباشد.

اطلاعات تکمیلی رادیو وایرلس میکروتیک LHG R

مشخصات

تعداد هسته پردازنده
تک هسته ای
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت
اسلات MiniPCI-e
1 اسلات
فرکانس پردازنده
۶۵۰ مگا هرتز
تعداد پورت اترنت 10/100
۱ عدد دارد
پورت POE ورودی
دارد
سیستم عامل
RouterOS
درجه لایسنس
۳
حافظه Flash
16 MB
قدرت آنتن DBI
۲۱
نظر خودتان را بنویسد