گیت وی تک پورت دیجیتال E1/T1/J1 گرنداستریم مدل GXW4501

گیت وی تک پورت دیجیتال E1/T1/J1 گرنداستریم GXW4501

یک پورت E1 / T1 / J1 با قابلیت تنظیمات نرم افزاری | دو عدد پورت شبکه گیگابیت با قابلیت NAT

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: ناموجود

میدانیم که انتقال صدا در خطوط آنالوگ با استفاده از بستر سیم های تلفنی انجام میپذیرد که از دو رشته سیم تشکیل شده اند. بدین نحو هر ارتباط باید سیم مخصوص خود را داشته باشد. در صورت درخواست تعداد ارتباط های بیشتر ناگزیر خطوط سیمی بیشتر باید برقرار گردد به این خطوط PSTN گفته میشود. این موضوع مشکلات فراوانی برای شرکتها و مخابرات پیش آورده است بخصوص اینکه این خطوط از کیفیت ارتباط پایینی برخودار هستند. با توجه به این مشکلات راه حل مناسبی با عنوان خطوط دیجیتال یا ISDN ایجاد شده است بدین صورت که انتقال صدا از طریق کابلهای ۴ زوج که در خطوط PRI-E1 تا ۳۲ کانال و در T1 تا ۲۴ کانال را پشتیبانی مینماید انجام پذیرد.

برای ارسال و دریافت تماس ها در خطوط دیجیتال مانند آنالوگ احتیاج به کارت و گت وی میباشد. گرنداستریم گیت وی های دیجیتال سری GXW4500 را برای این منظور تولید کرده است. این گیت وی ها با تعداد پورتهای  ۱/۲/۴ به بازار عرضه شده اند. GXW4501 مدل مورد نظر ما جهت بررسی میباشد و ۱ پورت E1 را پشتیبانی میکند.

نقد و بررسی GXW4501

گیت وی دیجیتال گرنداستریم مدل GXW4501 از لحاظ ظاهر سخت افزاری یک گیت وی رک مونت و دسکتاپ میباشد که در پنل جلویی دارای دو پورت USB و یک پورت  SD Card میباشد. در این گیت وی یک صفحه LCD به ابعاد ۱۲۸×۳۲ و دو کلید OK و Down مشاهده میشود که جهت نمایش و تغییر تنظیمات گیت وی منظور گردیده است.

در پنل پشتی گیت وی گرنداستریم مدل GXW4501 سوکت پاور جهت اتصال برق و یک دکمه کوچک جهت ریست نمودن تنظیمات گیت وی و پورت E1/T1/J1  جهت دریافت سیگنال و تماس و دو عدد پورت شبکه جهت ارتباط شبکه ای و ارتباط با سرور ویپ مشاهده میشود.

گیت وی  GXW4501 از کدک های صوتی G.711, A-law/U-law, G.722, G.723.1 5.3K/6.3K,G.726 G.729A/B, iLBC, AAL2-G.726-32 برای دریافت و انتقال صوت در بستر شبکه و از پروتکل فکس T.38 جهت ارسال فکس استفاده مینماید.

این گیت وی با کیفیت، از اکوکنسلر ECHO CANCELLER که برای کاهش اکو تماس ها و Jitter Buffer جهت یکپارچگی و عدم تاخیر در تماس ها بهره میبرد که کارایی و تاثیر بسیاریدر کیفیت تماس میگذارد.

در زمینه امنیت گیت وی GXW4501 امکانات مناسبی دارد که در این میان میتوان به فایروال Fail2ban, هشدار رخدادها و Whitelist&Blacklis و پشتیبانی از پسوردهای مشکل اشاره کرد.

جهت انجام تنظیمات این گیت وی دیجیتال میتوان از پنل وب (HTTP, HTTPS) یا از طریق فایلهای XML و جهت آپگرید فرم ویر از طریق دسترسی های SSH ,TFTP , HTTP, HTTPS  اقدام نمود.

اطلاعات تکمیلی گیت وی تک پورت دیجیتال E1/T1/J1 گرنداستریم GXW 4501

مشخصات

تعداد پورت E1/T1/PRI
۱ پورت E1/T1/PRI
تعداد پورت اترنت 10/100/1000
۱ پورت
نظر خودتان را بنویسد