ماژول توسعه تلفن گرنداستریم مدل GXP2200 EXT

ماژول توسعه تلفن گرنداستریم GXP2200 EXT

دارای ۴۰ دکمه قابل برنامه ریزی (در دو صفحه) | دارای صفحه نمایش بزرگ با نور پشت ضمینه (۱۲۸*۳۸۴) | قابلیت تنظیم به عنوان دکمه BLF و Speed Dail. | امکان اتصال ۴ ماژول GXP2200 در کنار هم برای یک تلفن (مجموعا ۱۶۰ دکمه)

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان
حداقل تعداد سفارش این کالا 100 می باشد.
  • دارای ۴۰ دکمه قابل برنامه ریزی (در دو صفحه)

  • دارای صفحه نمایش بزرگ با نور پشت ضمینه (۱۲۸*۳۸۴)

  • قابلیت تنظیم به عنوان دکمه BLF و Speed Dail.

  • امکان اتصال ۴ ماژول GXP2200 در کنار هم برای یک تلفن (مجموعا ۱۶۰ دکمه)

  • امکان تعریف دکمه ها به عنوان شماره گیری سریع/اینترکام/کنفرانس/انتقال تماس/پارک تماس و …

  • دارای چراغ های با رنگ قرمز و سبز

  • قابل استفاده به عنوان کنسول، روی تلفن های گرنداستریم GXP2140 ،GXP2170 ،GXV3240

    ماژول توسعه GXP2200EXT یکی از تجهیزاتی است که جهت توسعه و کنترل تماسهای افراد و مشاغل با تعداد تماس بسیار بالا به کار میرود. این ماژول با متصل شدن به دستگاه تلفن میتوان توان مدیریتی و کنترل تماس ها و داخلی ها را برای کاربر بالا ببرد.

    طراحی و ساخت

    این اکستندر در ابعاد  ۲۰۶mm x 117mmx 32mm با وزن ۳۸۰ گرم  به رنگ مشکی میباشد که یک صفحه نمایش به ابعاد ۱۲۸×۳۸۴ از نوع LCD را در خود جای داده است. تعداد ۲۰ کلید در اطراف این صفحه نمایش وجود دارد و ۲ کلید کنترلی در پایین صفحه قرار گرفته است. هر ماژول دارای دو صفحه میباشد یعنی با استفاده از دو کلید کنترلی پایین صفحه میتوان تا ۴۰ داخلی را به ازای هر ماژول کانفیگ کرد.

    وضعیت کلیدها با LED  های کنار هر کلید با دو رنگ سبز و قرمز مشخص گردیده است. انرژی برق مورد نیاز این ماژول و نیز کنترل و کانفیگ کلیدها  از طریق تلفن متصل شده تامین و صورت میگیرد.

    ماژول توسعه GXP2200EXT گرند استریم را میتواند تا ۴ عدد در کنار هم و به صورت زنجیره ای استفاده کرد، که این تعداد ماژول مجموعا میتوانند ۱۶۰ دکمه قابل تعریف در اختیار مشتری قرار دهند.

    امکانات و ویژگی ها

    در ماژول توسعه GXP2200EXT میتوان فیچرهای BLF, کال پارک, کال پیکاپ, speed dial, جابه جایی تماس, انتقال تماس, کنفرانس و ارتباط داخلی را تعریف و راه اندازی کرد.

    این ماژول توسعه پرکاربرد میتواند بر رو گوشی های GXP2140 ,GXP2170  GXV3240 گرنداستریم مورد استفاده قرار داد و تماسها را مدیریت نماید.

    بعد از اتصال و روشن شدن ماژول توسعه GXP2200 EXT با فشار دادن کلید سمت چپ به مدت ۳ تا ۵ ثانیه، مشخصات ورژن و اطلاعات وضعیت ماژول نمایش داده میشود.

    برای نمایش قسمت عیب یابی یا  Diagnostic Mode میتوانید کلید های چپ و راست را همزمان به مدت ۳ تا ۵ ثانیه نگه دارید تا به قسمت موردنظر وارد شود، سپس در حالت Safe Mode میتوان موارد مورد نیاز را چک و تغییر داد.

اطلاعات تکمیلی ماژول توسعه تلفن گرنداستریم مدل GXP2200 EXT

مشخصات

نمایشگر
دارد
کلید برنامه ریزی دلخواه
۴۰ دکمه قابل برنامه ریزی (در دو صفحه)
نظر خودتان را بنویسد