تصویر سانترال و مرکز تلفن یستار S412

سانترال و مرکز تلفن یستار S412

دارای ظرفیت اولیه و پیش نصب ۸ داخلی آنالوگ (FXS) | امکان ریجستر کردن ۸ داخلی IP از نوع سیپ | دارای ۴ پورت ترانک آی پی یا SIP TRUNK | ظرفیت برقراری ۸ تماس همزمان

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان
  • دارای ظرفیت اولیه و پیش نصب ۸ داخلی آنالوگ (FXS)

  • امکان ریجستر کردن ۸ داخلی IP از نوع سیپ

  • دارای ۴ پورت ترانک آی پی یا SIP TRUNK

  • ظرفیت برقراری ۸ تماس همزمان

  • امکانات کامل یک مرکز تلفن ویپ شامل ضبط مکالمات، صف انتظار، تلفن گویا و ….

  • دارای پروتکل های امنیتی برای برقراری ارتباط امن و پایدار

  • دارای دو پورت شبکه ۱۰/۱۰۰

  • دارای دو اسلات خالی برای اضافه کردن ظرفیت خط شهری، داخلی آنالوگ و یا ماژول GSM

  • ظرفیت حداکثر ۴ خط شهری با دو کارت ماژول FXO 2

    سانترال S412 یستار یک مرکز تلفن کم ظرفیت و چند منظوره (هایبرید) است که میتواند در کنار امکانات یک مرکز تلفن VoIP به کاربر به شکل پیش نصب ۸ داخلی آنالوگ یا معمولی بدهد.

    یستار S412 مناسب چه کسانی است؟

    همان طور که گفتیم مرکز تلفن S412 یک سانترال کم ظرفیت است که علاوه بر داشتن امکانات یک مرکز تماس تمام عیار، برای کسانی که زیر ساخت شبکه ندارند و یا ترجیح میدهند از تلفن های آنالوگ به عنوان داخلی استفاده کنند، مناسب است.

    ظمنا این دستگاه سانترال علاوه به ۸ داخلی آنالوگ پیش نصب امکان افزایش برای خطوط شهری و داخلی آنالوگ دارد و اینکه شما از ۸ داخلی SIP موجود در این سانترال میتوانید برای راه اندازی داخلی روی موبایل و یا کامپیوتر خود استفاده کنید.

    داشتن ظرفیت ۸ پورت ترانک آی پی به شما امکان راه اندازی خطوط جدید مخابرات (SIP TRUNK) و یا سیپ فون شرکت های دیگر را میدهد. در این صورت شما میتوانید با یک هزینه کم یک مرکز تلفن کامل با ورودی سیپ ترانک بدون تهیه ماژول داشته باشید. این IP-PBX میتواند یک گزینه ایده آل برای بهره برداری و پیاده سازی یک مرکز تماس روی خطوط جدید مخابرات باشد.

    ضمنا شما از این ظرفیت برای اتصال گیت وی های FXO و FXS میتوانید استفاده کنید و یا از این ظرفیت برای لینک سانترال به یک دستگاه دیگر بهره ببرید.

    ماژول های سانترال S412 Yeastar

    سانترال S412 مانند بیشتر مرکز تلفن های یستار به شکل ماژولار طراحی شده تا شما بتوانید بر اساس نیاز خود به ظرفیت و امکان خاص دست رسی پیدا کنید.

    در نظر داشته باشید که S412 علاوه بر ظرفیت اولیه خود دارای دو اسلات خالی میباشد که میتوانید با ماژول های زیر و بر اساس نیاز خود آنها را پر کنید.

    ماژول ۲ خط شهری O2 – FXO

    این ماژول که با رنگ قرمز مشخص است، برای دادن ۲ خط آنالوگ به عنوان ورودی شهری به کار میرود، امکان گذاشتن ۲ تا از این ماژول ها روی S412 امکان پذیر است.

    ماژول ۲ داخلی آنالوگ S2 – FXS

    این ماژول به رنگ سبز عرضه میشود و هر یک عدد از این ماژول  میتواند ۲ داخلی آنالوگ معمولی به ظرفیت ۸ تای خود S412 اضافه کند و شما طبعا میتوانید نهایتا دو تا از این مدل ماژول در سانترال S412 به کار ببرید.

    ماژول GSM

    ضمنا پشتیبانی این دستگاه سانترال از ماژول GSM این امکان را به شما میدهد تا بدون هزینه اضافی از سیم کارت برای برقراری ارتباط و یا اتصال سانترال به اینترنت استفاده کنید.

    این آپشن برای جاهایی که به خط شهری دست رسی ندارند بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

    این ماژول در دو نوع برای استفاده از خط تلفن و یا استفاده از دیتای سیم کارت برای ارتباط با اینترنت استفاده میشود. در صورت استفاده از نوع سیم کارت برای تماس، میتوانید ۲ تا از این ماژول ها روی S412 استفاده کنید و در صورت نیاز به دیتای سیم کارت برای اتصال دستگاه به اینترنت با سرعت ۴G فقط میتوانید یک ماژول روی دستگاه قرار دهید.

    وقتی شما از دیتای پر سرعت سیم کارت روی این دستگاه سانترال استفاده میکنید، میتوانید بدون هیچ وسیله اضافی و یا مودم با داخلی های خارج از مجموعه روی شبکه اینترنت ارتباط داشته باشید.

    در نظر داشته باشید همه ماژول هایی که در بالا به آنها اشاره شد میتواند روی دستگاه قرار بگیرد ولی شما با محدودیت نهایت دو ماژول مواجه هستید. پس بهتر است نسبت به نیاز خود از این دو اسلات و ماژول های مربوطه بهترین استفاده را بکنید.

    نرم افزار Linkus

    این نرم افزار برای ارتباط کاربران توسط موبایل و کامپیوتر روی اینترنت و یا شبکه داخلی، به مرکز تلفن های شرکت Yeastar طراحی شده است، و از امکانات بروز و امنیت بالایی برخوردار میباشد. با استفاده این نرم افزار شما در هر لحظه و هر مکان امکان پاسخ گویی به مشتریان خود را خواهید داشت. امکان چت کردن و برقراری تماس از امکانات قابل توجه نرم افزار Linkus میباشد.

اطلاعات تکمیلی سانترال چند منظوره تحت شبکه و IP یستار مدل S412

نظر خودتان را بنویسد