آنتن سولید دیش دلتالینک Deltalink Solid Dish Antenna ANT-5527

آنتن سولید دیش دلتالینک ANT-5527

فرکانس 5 گیگاهرتز | توان آنتن 27dBi | ساختار آنتن تک قطبی | کانکتور خروجی 1 عدد N-Female

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان

ANT-5527S نوعی آنتن سالید دیش و از محصولات کمپانی دلتالینک میباشد که برای کار در ارتباط های نقطه به نقطه (Point to Point) در محیط بیرونی طراحی و تولید شده است, این آنتن دارای ساختار تک قطبی و  و برای کار در فرکانس 5 گیگاهرتز (باند 4800 -6100 مگاهرتز) آماده شده است. قدرت گیرندگی آنتن در این مدل 27dBi با زاویه پوشش امواج 5 درجه در حالت عمودی یا افقی میباشد. همچنین کانکتور خروجی این آنتن برای اتصال اکسس پوینت بیرونی 1 عدد N-Type Female میباشد.

انواع رادیو با ساختار تک قطبی در فرکانس 5GHz را میتوانید به آنتن دلتالینک ANT-5527 متصل نمائید و در ارتباط های نقطه به نقطه (Point to Point) تا 15 کیلومتر استفاده نمائید. این آنتن همچنین قادر است در شرایط LOS ارتباط های نقطه به نقطه (Point to Point) تا مسافت 30 کیلومتر را برقرار نماید. لازم به ذکر است عمده تفاوت در آنتن های سری دو قطبی (Dual) و تک قطبی (Single) در قابليت send (ارسال) و receıve (دریافت) در حالت افقى و عمودى میباشد, به طوری که در آنتن های Dual فرایند ارسال و دریافت در حالت عمودی و افقی انجام میشود و در نتيجه پهناى باند و کيفيت لينک تقريبا دو برابر بيشتر از حالت Single خواهد شد.

از خصوصیات برجسته دیگر در این آنتن میتوان به ابعاد 550x550x350 mm, وزن 3.4kg , مقاومت در برابر بادهای شدید تا 200 کیلومتر در ساعت, قابلیت کار در شرایط دمائی 50- تا 70+ درجه سانتی گراد, بسته بندی مناسب برای کاهش هزینه ها در ارسال, دارا بودن تاییدیه های لازم از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی, آزمایشگاه های مجاز, سازمان استاندارد و کامل بودن متعلقات لازم برای نصب آسان و سریع محصول اشاره نمود.

مشخصات

رنج فرکانسی بر حسب مگاهرتز
4800 – 6100 MHz
توان آنتن بر حسب dBi
27 dBi
زاویه تابش افقی و عمودی
5.0°
ساختار آنتن
تک قطبی (عمودی یا افقی)
Connector
N-Female
نظر خودتان را بنویسد