وایرلس اکسس پوینت LTE میکروتیک wAP ac LTE kit

وایرلس اکسس پوینت LTE میکروتیک wAP ac LTE kit

wAP ac LTE kit میکروتیک با قابلیت اتصال سیم کارت 2G/3G/LTE | عملکرد همزمان بیسیم در فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز | Micro SIM یک عدد

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

RBwAPGR-5HacD2HnD&R11e-LTE با نام تجاری wAP ac LTE kit یک دستگاه کوچک کاملا ضد آب از خانواده سری wAP کمپانی میکروتیک با جاه طلبی های بسیار بزرگ میباشد که برای کار در محیط های بیرونی و داخلی طراحی و تولید شده است. شما براحتی میتوانید یک عدد سیم کارت (2G/3G/LTE) را در شیار مخصوص که به همین منظور در دستگاه تعبیه شده است قرار دهید و به سهولت اینترنت پرسرعت را از نزدیکترین دکل اپراتور مربوط به سیم کارت دریافت نمائید و سپس با استفاده از باندهای تعبیه شده در فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز آن را در محیط داخلی و بیرونی به اشتراک بگذارید.

ما به شما توصیه اکید میکنیم که از اندازه جمع و جور این دستگاه فریب نخورید و آن را یک دستگاه بصورت تزئینی قلمداد نکنید. این دستگاه مجهز به نسل جدید پردازنده 4 هسته ایی مدل IPQ-4018 معماری ARM 32bit با سرعت 716 مگاهرتز برای هر هسته و مقدار ذخیره گاه حافظه 128 مگابایت میباشد که از این نظر تحمل بارهای سنگین را دارد. این اکسس پوینت برای کار در دو باند مستقل بیسیم با قابلیت عملکرد همزمان آماده شده است و در هر باند باند یک آنتن مجزا ( یک عدد برای کار در فرکانس 5 گیگاهرتز ویک عدد برای کار در فرکانس 2.4 گیگاهرتز) در محصول تعبیه شده است. با توجه به قابلیت عملکرد همزمان در دو باند مستقل این دستگاه میتواند تداخل فرکانسی موجود در هر محیطی را بصورت کامل حل نماید. شما همزمان میتوانید اینترنت LTE را از دکل اپراتور با استفاد از سیم کارت دریافت و همراه با شبکه داخلی خود از کانال 2.4 گیگاهرتز برای همه دستگاه های تلفن همراه خانگی به اشتراک بگذارید و کانال 5 گیگاهرتز را برای کارهایی که نسبت به از بین رفتن بسته ها حساس هستند مانند پخش فیلم های با کیفیت بالا, تلفن های VoIP و یا هر چه شما صلاح میدانید ذخیره کنید.

حداکثر نرخ انتقال داده در این دستگاه برای دریافت اینترنت LTE از دکل اپراتور ها در مودم های رده 4 از برج رادیویی به دستگاه 150 مگابیت بر ثانیه که به اصطلاح Downlink نام دارد و از دستگاه به برج رادیویی 50 مگابیت بر ثانیه که اصطلاحا Uplink نام دارد . همچنین قدرت گیرندگی آنتن و حداکثر نرخ انتقال داده در این اکسس پوینت در فرکانس 2.4 گیگاهرتز معادل 1.5dBi و 300 مگابیت بر ثانیه (ساختار دو قطبی 360 درجه) با پشتیبانی از استاندارد بیسیم 802.11b/g/n و در فرکانس 5 گیگاهرتز معادل 3dBi و 433 مگابیت بر ثانیه (ساختار تک قطبی 360 درجه) با پشتیبانی از استاندارد بیسیم 802.11a/n/ac میباشد.

عملیات نصب و راه اندازی این دستگاه به سهولت امکانپذیر میباشد و احتیاج به دانش تخصصی نخواهد داشت, شما به محض وارد کردن سیم کارت به دستگاه به صورت اتوماتیک به نزدیکترین دکل اپراتور مربوط به سیم کارت خود متصل  و اینترنت را برای یک کاربر خواهید داشت همچنین در صورتی که میخواهید کانفیگ پیش فرض رادیو را حذف نمائید, میتوانید با وارد کردن یک DHCP ساده  اینترنت را در رایانه خود دریافت نمائید. در این دستگاه میزان کیفیت سیگنال دریافتی از طریق LED های به کار رفته در رادیو  قابل رصد میباشد . این LED ها به شما این امکان را میدهد که موقعیت یابی آسان تری به سطح سیگنال در محیط بیرونی داشته باشید.

wAP ac LTE kit  از محبوب ترین نسل جدید تکنولوژی LTE نوع FDD (مخفف: frequency division duplex) و LTE نوع TDD (مخفف Time Division Duplexing) پشتیبانی مینماید, باند های بین المللی پشتیبانی شده توسط این دستگاه 1,2,3,7,8,20,38 و 40 مگاهرتز میباشد, این دستگاه همچنین از لحاظ سخت افزاری شامل 2 پورت گیگابیت اترنت , یک محفظه برای اتصال سیم کارت از نوع (میکرو سیم کارت) و یک محفظه برای اتصال کارتهای miniPCI-e میباشد.

مشخصات

تعداد هسته پردازنده
۴ هسته ای
فرکانس پردازنده
۷۱۶ مگاهرتز
حافظه Ram
128 MB
تعداد پورت اترنت 10/100/1000
۲ پورت
پورت POE ورودی
دارد
درجه لایسنس
۴
سیستم عامل
RouterOS
استاندارد وایرلس
802.11a/b/g/n/ac
قدرت آنتن DBI
۲.۵
حافظه Flash
16 MB
فرکانس
2.4 GHz 5 and GHz
تعداد Chain
۲
اسلات سیم کارت
۱ عدد سایز micro SIM
اسلات MiniPCI-e
1 اسلات
نظر های موجود
وایرلس اکسس پوینت LTE میکروتیک wAP ac LTE kit
در
wAP ac LTE kit میکروتیک با قابلیت اتصال سیم کارت 2G/3G/LTE | عملکرد همزمان بیسیم در فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز | Micro SIM یک عدد
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد