وایرلس اکسس پوینت LTE میکروتیک wAP ac LTE6 kit

وایرلس اکسس پوینت LTE میکروتیک wAP ac LTE6 kit

یک مودم LTE با قابلیت دریافت اینترنت شبکه 2G 3G 4G LTE در بستر سیم کارت و همچنین قابلیت استفاده همزمان به عنوان یک دستگاه اکسس پوینت روتر برای پوشش شبکه WiFi در فرکانس 2.4GHz و 5GHz را دارا میباشد.

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: ناموجود

RBwAPGR-5HacD2HnD&R11e-LTE6 با نام تجاری wAP ac LTE6 Kit یک دستگاه اکسس پوینت روتر کوچک از محصولات رده LTE کمپانی میکروتیک میباشد که قابلیت استفاده دو منظوره به عنوان یک مودم LTE با قابلیت دریافت اینترنت (شبکه 2G/3G/4G/LTE) در بستر سیم کارت و همچنین قابلیت استفاده همزمان به عنوان یک دستگاه اکسس پوینت روتر برای پوشش شبکه WiFi در فرکانس 2.4GHz و 5GHz بصورت همزمان را دارا میباشد.

این دستگاه در مد LTE از کارت یا ماژول LTE جدید رده 6 با قابلیت تجمیع فرکانس بهره میبرد. این قابلیت به شما اجازه میدهد همزمان از چندین باند استفاده نمائید و از این نظر یک مزیت بسیار بزرگ برای بالا بردن راندمان و سرویس دهی با سرعت بالاتر (تقریبا دو برابر مودم های رده 4) در مناطقی میباشد که تعداد کاربران زیادی به شبکه LTE متصل شده اند. با توجه به بهره گیری از تراشه LTE و قدرت گیرندگی آنتن با توان قابل توجه  (4dBi با زاویه تابش 360 درجه) شما به راحتی میتوانید این دستگاه را در محیطهای داخلی و بیرونی استقرار دهید و با اتصال سیم کارت به دستگاه نسبت به دریافت دیتا (شبکه 2G/3G/4G/LTE) بر روی بستر سیم کارت با سطح سیگنال و کیفیت مناسب برای محیط خود اقدام نمائید. همچنین لازم به ذکر است حداکثر نرخ انتقال داده LTE در این دستگاه از برج رادیویی به دستگاه 300 مگابیت بر ثانیه که به اصطلاح Downlink نام دارد و از دستگاه به برج رادیویی 50 مگابیت بر ثانیه که اصطلاحا Uplink نام دارد میباشد.

این دستگاه در مد اکسس پوینت  یک دستگاه روتر بی سیم  پیشرفته و مستقل با قابلیت مسیریابی میباشد . ما به شما توصیه اکید میکنیم که از اندازه جمع و جور این دستگاه فریب نخورید و آن را یک دستگاه بصورت تزئینی قلمداد نکنید. این دستگاه مجهز به نسل جدید پردازنده 4 هسته ایی مدل IPQ-4018 معماری ARM 32bit با فرکانس اسمی 716 مگاهرتز برای هر هسته و مقدار ذخیره گاه حافظه 128 مگابایت میباشد که از این نظر تحمل بارهای سنگین را دارد . با  توجه به پشتیبانی از قابلیت عملکرد همزمان در دو باند مستقل این دستگاه میتواند تداخل فرکانسی موجود در هر محیطی را بصورت کامل حل نماید . شما همزمان میتوانید از کانال 2.4 گیگاهرتز برای همه دستگاه های تلفن همراه خانگی خود استفاده کرده و کانال 5 گیگاهرتر را برای رایانه یا تلویزیون خود ذخیره کنید. 

 
wAP ac LTE6 Kit  از محبوب ترین نسل جدید تکنولوژی LTE نوع FDD (مخفف: frequency division duplex) و LTE نوع TDD (مخفف Time Division Duplexing) پشتیبانی مینماید . باند های بین المللی پشتیبانی شده توسط این دستگاه 1,2,3,5,7,8,12,17,20,25,26,38,39,40 و 41n میباشد. همچنین عملیات نصب و راه اندازی در این دستگاه به سهولت امکانپذیر میباشد و احتیاج به دانش تخصصی نخواهد داشت . شما می توانید ابتدا یک سیم کارت با قابلیت پوشش شبکه 2G/3G/4G/LTE خریداری و سپس به محض وارد کردن سیم کارت به دستگاه با وارد کردن یک تنظیمات ساده به نزدیکترین دکل اپراتور مربوط به سیم کارت خود متصل و اینترنت را در محیط داخلی و بیرونی با استفاده از باند 2.4 و 5 گیگاهرتز به اشتراک بگذارید. 

بر روی این اکسس پوینت سیستم عامل میکروتیک (Router OS) با سطح دسترسی Level 4 نصب شده است که این دستگاه را به یک مسیریاب برجسته تبدیل کرده است . این سیستم عامل به طور مداوم و به مدت بیش از پانزده سال است که توسط مهندسان کمپانی میکروتیک مورد بازبینی و ترمیم قرار گرفته است و قابلیت های نظیر مسیر یابی | روتینگ, دیوار آتش | Fiewwall , پروتکل پیکربندی پویای میزبان آی پی دهنده اتوماتیک) | DHCP Server, ترجمه نشانی شبکه | NAT , پراکسی سرور | Proxy Server, رادیوس و مدیریت کاربران | Radius,User Management, تعادل رسانی بارگزاری | Load Balancing, شبکه خصوصی مجازی | VPN, راهگزینی برچسب چند قرارداری | MPLS , کیفیت سرویس | Quality of Service, میزبانی اتصالات | PPPOE - PPTP - L2TP - SSTP - OpenVPN - ISDN , پرس بسته ها | Packet Mangle , سرویس اشتراک گذاری بیسیم Hotspot و .... بسته به قابلیت های دستگاه و همچنین سطح دسترسی دستگاه در سیستم عامل در دسترس شما قرار میدهد.

از ویژگی ها و خصوصیات برجسته در این محصول میتوان به بهره گیری از 2 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 10 و 100 و 1000 مگابیت بر ثانیه (قابلیت PoE IN در پورت اترنت), یک عدد شیار مخصوص برای اتصال کارتهای miniPCI-e, یک عدد شیار مخصوص برای اتصال سیم کارت (سایز Micro SIM) , کلید سخت افزاری برای ریست تنظیمات, ابعاد 185x85x30 mm , قابلیت کار در درمای محیطی 30- الی 60+ درجه سانتیگراد, حداکثر توان مصرف انرژی 16W و دو ورودی (جریان برق مستقیم DC , قابلیت PoE IN) برای تامین جریان برق محصول اشاره نمود. لازم به ذکر است این مطلب توسط فروشگاه تندیس ترجمه و گرد آوری شده است در صورتی که نکته نظر یا یا تجربه ائی نسبت به عملکرد مطلب دارید میتوانید در بخش نظرات ما را در جهت برورسانی مطلب یاری نمایید.

مشخصات

تعداد هسته پردازنده
۴ هسته ای
فرکانس پردازنده
۷۱۶ مگاهرتز
حافظه Ram
128 MB
تعداد پورت اترنت 10/100/1000
۲ پورت
پورت POE ورودی
دارد
درجه لایسنس
۴
سیستم عامل
RouterOS
استاندارد وایرلس
802.11a/b/g/n/ac
حافظه Flash
16 MB
فرکانس
2.4 GHz 5 and GHz
تعداد Chain
۲
اسلات سیم کارت
۱ عدد سایز micro SIM
اسلات MiniPCI-e
1 اسلات
نظر خودتان را بنویسد