ماژول فیبر نوری سیسکو مدل GLC-T

ماژول فیبر نوری سیسکو GLC-T

دارای ویژگی 1000Base-LX/LH می‌باشد و قابل استفاده در حالت‌‎های MultiMode و SingleMode است.ویژگی 1000BASE-LX / LH SFP، با استاندارد IEEE 802.3z 1000BASE-LX سازگاری دارد. این ویژگی در کابل‌های استاندارد فیبر نوری (SingleMode) تا 7حداکثر 10 کیلومتر و بر روی فیبرهای MultiMode تا حداکثر 550 متر عمل می کند.

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۴۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات و اطلاعات CISCO MOUDLE GLC-T

ماژول سیسکو مدل GLC-T از جمله ماژول های مبدل رابط  (SFP (Small Form-Factor Pluggable است که با استاندارد صنعتی سیسکو روترها و سوئیچ های شما را به شبکه متصل می کند.

ماژول ورودی / خروجی hot-swappable (قابل جابه جابه جایی در حین کار) در یک پورت یا اسلات گیگابیت اترنت قرار می گیرد. مدل های نوری و مسی را می توان در انواع محصولات سیسکو مورد استفاده قرار داد.

ماژول GLC-T سیسکو یک رابط 1000BASE-T SFP برای شبکه های مسی است.این ماژول با استاندارد کابل مسی زوج به هم تابیده شده، بدون روکش رده 5 ، در طول پیوند تا 100 متر (328 فوت) عمل می کند. ماژول های سیسکو 1000 BASE-T SFP از مکالمه خودکار (autonegotiation  (10/100/1000و  MDI / MDIX پشتیبانی می کنند. این ماژول های SFP به کانکتور RJ-45 نیاز دارند . (1000BASE-T)

ویژگی ها و مزایای ماژول سیسکو مدل GLC-T:

  • قابل جابه جایی در حین انجام کار (Hot swappable) برای به حداکثر رساندن زمان بالا آمدن و ساده بودن قابلیت کار
  • انعطاف پذیری انتخاب رسانه ها و رابط کاربری بر اساس port-by-port
  • طراحی مقاوم برای قابلیت اطمینان بیشتر
  • پشتیبانی از قابلیت کنترل نوری دیجیتال (DOM)

 

 

نظر خودتان را بنویسد