ماژول فیبر سیسکو مدل GLC-LH-SMD

ماژول فیبر سیسکو GLC-LH-SMD

ماژول فیبرنوری سیسکو GLC-LH-SMD تولید شده توسط کمپانی سیسکو می‌باشد. این ماژول سیسکو قابل استفاده در حالت‌‎های MultiMode و SingleMode است.

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۱۹۰,۰۰۰ تومان

مشخصات و اطلاعات ماژول فیبرنوری سیسکو GLC-LH-SMD:

ماژول فیبرنوری سیسکو GLC-LH-SMD تولید شده توسط کمپانی سیسکو می‌باشد که در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. دارای ویژگی 1000Base-LX/LH می‌باشد و قابل استفاده در حالت‌‎های MultiMode و SingleMode است. ویژگی 1000BASE-LX / LH SFP ، با استاندارد IEEE 802.3z 1000BASE-LX سازگاری دارد. این ویژگی در کابل‌های استاندارد فیبر نوری (SingleMode) تا 7حداکثر 10 کیلومتر و بر روی فیبرهای  MultiMode تا حداکثر 550 متر عمل می کند.

وقتی شما از نوع فیبر MultiMode استفاده می‌کنید، برای اتصال، فرستنده از طریق یک پچ کرد در مُد condition، انجام می‌پذیرد. فرستنده‌های نوری GLC-LH-SM 1G SFP ، یک ماژول نوری گیگابایتی است که برای ذخیره سازی IP و LAN در شبکه طراحی شده‌اند.این مدل از ماژول‌ برای فیبر تک حالت طراحی شده است که با طول موج اسمی 1310 نانومتر عمل می‌کند.

این مدل نسبت به مدل‌های مشابه و هم سری توانایی عملکرد در دمای بالای 50 سانتی گراد را دارا می‌باشد. و همچنین پشتیبانی از DOM و اتصال دوگانه LC / PC است. اتصال سوئیچ‌ها و روترها به شبکه به واسطه‌ی کانکتورهای رابط گیگابیتی SFP با رعایت استاندارد صنعتی سیسکو ، انجام می‌گیرد . قسمت ورودی و خروجی دستگاه قابل جابه‌جایی است و با یک پورت اترنت Gigabit یا اسلات متصل می‌شود.

ویژگی‌های ماژول فیبرنوری سیسکو GLC-LH-SMD:

  • دارای قابلیت HOT Swapable که به این معنی است که امکان نصب و برداشتن ماژول در زمان روشن بودن امکان پذیر باشد. همچنین این قابلیت به حداکثر رساندن زمان Uptime را نیز به‌ همراه دارد.

  • قابلیت انعطاف پذیری در انتخاب رسانه و رابط کاربری که به صورت مجزا و جداگانه بر اساس هر پورت انجام می‌گیرد.

  • دارای طراحی مقاوم برای اطمینان بیشتر

  • ابعاد این ماژول ها 5x 13.4 x 56.5 میلی متر می‌باشد (SFP های سیسکو معمولا وزن 75 گرم یا کمتر دارند)

مشخصات ماژول فیبر نوری سیسکو GLC-LH-SMD :

  1. کابل کشی و اتصالات

اتصالات عبارتند از:

  • دو کانکتور LC / PC

فقط اتصالات با کابلهای پچ‌کرد با کانکتور PC یا UPC در کابل کشی ، قابل پشتیبانی می‌باشد.

کابل پچ‌کرد با کانکتور APC پشتیبانی نمی‌شود. باید توجه داشت که تمامی کابل‌های مورد استفاده باید مطابق با استانداردهای مشخص شده در بخش استانداردها باشند.

 

نظر خودتان را بنویسد