فایروالینگ و امنیت شبکه

فایروالینگ و امنیت شبکه:

 

با تحول سریع امنیت و انبوه نوآوری های جدیدی که در سال های اخیر ایجاد شده است، فراموش کردن فناوری های سنگ بنایی که ما را به این مرحله رسانده آسان است. اکنون که محیط شبکه چیزی غیر از ایستا است، برخی ممکن است تعجب کنند که آیا فایروال، به عنوان مثال، همچنان برای محافظت از آینده امنیت سازمانی مناسب و موثر است  یا خیر.

درباره فایروال سیسکو سایت ما را دنبال کنید.

با تغییر چشم انداز، فایروال سیسکو نیز با این مورد سازگار شده است. ما نمی توانیم با فایروال دیروز به چالش های رو به رشد امروز بپردازیم. فناوری فایروال پیشرفت کرده است تا بتواند با تغییرات گسترده در نحوه تجارت ما و آینده امنیت سازمانی همگام شود. این روش برای کمک به امنیت رایانش ابری، برنامه های SaaS، تحرک، کار از راه دور و موارد دیگر، در برابر حملات پنهانکار به طور فزاینده ای کمک کرده است.

سیسکو در این انتقال مسئولیت شارژ را بر عهده داشته و فایروال را به یکی از مولفه های اصلی استراتژی امنیتی اعتماد صفر تبدیل کرده است. فایروال امروز دیگر نمی تواند در سیلو کار کند. این باید بخشی از یک بستر امنیتی منسجم باشد که بتواند به سرعت با تغییرات در محیط شبکه و چشم انداز تهدید سازگار شود و در واقع، باید به عنوان پایه و اساس چنین بستری عمل کند .

فایروال به طور سنتی وسیله ای بود که برای محافظت از همه چیز در محیط شبکه طراحی می شد. با این حال، با داده ها و برنامه های سازمانی امروز که در مکان های مختلفی زندگی می کنند و کاربران از تعداد نامحدودی به آن ها دسترسی پیدا می کنند، محیط متداول به چندین ریز محیط تبدیل شده است که باید ایمن شوند . بنابراین، به جای مشاهده فایروال به عنوان یک دستگاه واحد، اکنون باید “فایروال” را به عنوان یک عملکرد بیشتر و محافظت از کاربران و داده ها در سراسر شبکه، ابر، نقاط انتهایی و برنامه ها و هرجایی که ممکن است مهاجمان نفوذ کنند، مشاهده کنیم.

با استفاده از Firewall Next-Generation Cisco (NGFW)، کنترل های امنیتی کلاس جهانی را در هر کجا که به آن ها نیاز دارید، با مدیریت و اجرای سیاست مداوم و دید عمیق و یکپارچه دریافت می کنید. سیسکو فراتر از ارائه قابلیت های فایروال سنتی، شامل ویژگی هایی مانند جلوگیری از نفوذ، فیلتر کردن URL، قابلیت مشاهده و کنترل برنامه و محافظت از بدافزار پیشرفته، برای ایجاد دفاع قدرتمند در برابر منوی گسترش یافته حملات سایبری و همه این ها با پشتیبانی از تهدید صنعت پیشرو در Cisco Talos پشتیبانی می شود.

مهاجرت داده ها به فضای ابری و کاربران به مکان های از راه دور، در مورد فن آوری های دیوار آتش یا فایروال نیاز به سطح انعطاف پذیری جدیدی دارد. سازمان ها برای سازگاری با این شیفت و ایمن سازی مرکز داده، سایت های از راه دور، محیط های ابری و هرجای دیگر، به ترکیبی از فایروال های فیزیکی، مجازی و مبتنی بر ابر نیاز دارند. این امر به ویژه وقتی سازمان ها در مورد مدل های چند ابری و SASE فکر می کنند بسیار مهم است. با این وجود، با استقرار بسیار متفاوت فایروال، گاهی اوقات مدیریت همه آن ها برای دستیابی به سیاست های سازگار و دید یکپارچه دشوار است.

سیسکو به عنوان یک رهبر جهانی در آینده امنیت سازمانی و زمینه شبکه و امنیت، موقعیت بهتری نسبت به سایر فروشندگان برای ادغام فایروال و کنترل های امنیتی در زیرساخت های موجود شما دارد. ما طیف گسترده ای از گزینه های فایروال را ارائه می دهیم و از وسایل فیزیکی برای محیط های مختلف، فایروال های مجازی برای ابرهای خصوصی و عمومی و فایروال های تحویل ابر. ما همچنین جاسازی قابلیت های فایروال را مستقیماً در فن آوری های شبکه مانند روترها و SD-WAN آسان می کنیم.

سیسکو مدیریت فایروال را متناسب با طیف گسترده ای از نیازها ارائه می دهد و به شما کمک می کند مدیریت را متمرکز کنید، پیچیدگی را کاهش داده و عملیات را ساده کنید. ارکستراتور دفاعی سیسکو به سازمان ها کمک می کند تا به طور مداوم سیاست ها را در فایروال های سیسکو و زیرساخت های ابر عمومی مدیریت کنند.

 

خدمات فایروالینگ و امنیت شبکه را در تا بی نهایت تجربه کنید!

 

☎ 02144671862
📣 Telegram & WhatsApp: 09981008658

📧Info@TaBinahayat.com