سوییچ 52 پورت مدیریتی دی-لینک D-Link DGS-1210-52

سوئیچ 52 پورت مدیریتی دی-لینک DGS-1210-52

پورت: ۴۸ پورت گیگ + 4 پورت ترکیبی SFP | قابلیت برنامه‌ریزی و مدیریت: دارد

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۹,۹۹۰,۰۰۰ تومان

کمپانی دی لینک راهکارهای مختلفی را برای انواع شبکه ها و مقیاس ها ارائه می کند. سوییچ شبکه DGS-1210-52 محصولی از سری 1210 دی لینک بوده که جزو سوییچ های رده بالا و هوشمند این کمپانی به شمار می آید. این سوییچ همانطور که از نام آن مشخص است دارای 48 پورت با سرعت های 1000/100/10 و 4 پورت از نوع SFP است که عملکرد بالایی را در زمینه سرعت و کارایی از خود نشان می دهد.

 

بررسی سوییچ شبکه DGS-1210-52:

سوییچ شبکه DGS-1210-52 به صورت رک مونت ( 1 یونیت ) و با بدنه ای فلزی تولید شده است که باعث می شود در مقابل صدمات ناخواسته فیزیکی در رک مقاومت خوبی از خود نشان بدهد. جلوی دستگاه از 52 پورت تشکیل شده است که 48 پورت سمت چپ از نوع RJ-45 و 4 پورت سمت راست از نوع SFP است . در این سوییچ به ازای هر پورت 3 چراغ نشانگر برای صحت ارتباط/فعالیت/سرعت و به ازای هر دستگاه دو چراغ کوچک پاور و کنسول وجود دارد.

سوییچ شبکه دی لینک DGS-1210-52 دارای 2 فن هوشمند است که بنا به نیاز و دمای دستگاه شروع به کار و تهویه ی هوا می کنند . هم چنین در دو سمت جانبی دستگاه شیار هایی به منظور ورود و خروج هوا برای فن ها تعبیه شده است که باید دقت داشت که از پوشیده شدن آنها جلوگیری کرد.

در سمت چپ پشت دستگاه قفل کنسینگتون ( kensington lock ) به منظور جلوگیری از سرقت سوییچ و در سمت راست آن ورودی برق دستگاه قرار گرفته است.

عملکرد کلی:

همانطور که گفته شد سوئیچ دی لینک DGS-1210-52 دارای 52 پورت می باشد که 4 پورت آن از نوع SFP است و سبب می شود در مسافت های طولانی تری دیتا های شبکه را بین سوییچ های اصلی منتقل کنید ( بیش از 100 متر ).
سوییچ شبکه DGS-1210-52 دارای ظرفیت سوییچینگ کلی 104 گیگابیت بر ثانیه و نرخ انتقال داده 77.4Mpps است که این ارقام تضمین کننده ی سرعت و عملکردی عالی در شبکه است. هم چنین سوییچ 1210-52 دارای جدول مک آدرس با ظرفیت 16K و حافظه ی بافر یک مگابایتی است.

 

ویژگی های سوییچ شبکه DGS-1210-52:

1- بهره وری در مصرف انرژی:

در شبکه هایی که به صورت استاندارد طراحی و مدیریت می شوند , مصرف برق تجهیزات , یکی از عوامل مهم در خرید تجهیزات شبکه از جمله سوییچ های شبکه است . شرکت دی لینک با بهره گیری از آخرین فناوری های روز دنیا و به واسطه ی تکنولوژی D-Link Green 3.0 توانسته است بدون به خطر انداختن کارایی و در دسترس بودن شبکه , مصرف برق سوییچ DGS-1210-52 را به صورت ویژه ای کنترل و کم کند .
عملکرد تکنولوژی D-Link Green 3.0 به شکلی است که سوییچ در مواقعی که ترافیک پایین و کمی را میزبانی می کند , به طور اتوماتیک و با توجه به پروفایل های تعریف شده , می تواند کل سوییچ و پورت ها را در حالت خاموش یا آماده به کار قرار دهد (سوییچ خاموش نمی شود) تا از این طریق از مصرف برق بیهوده ی سوییچ جلوگیری کند .

 

2- مدیریت آسان:

کمپانی دی لینک برای مدیریت راحت تر سوییچ های هوشمند خود رابط کاربری مبتنی بر وب طراحی کرده است که با استفاده از آن می توان از طریق مرورگر سیستم و بدون توجه به سیستم عامل به سوییچ متصل شد و آنرا مدیریت کرد .در هنگام راه اندازی اولیه سوییچ Smart Console Utility تمامی سوییچ های دی لینک متصل به شبکه را شناسایی کرده و به شما امکان اختصاص IP را به هر یک می دهد. هم چنین می توان از این طریق نرم افزار چندین سوییچ دی لینک را با هم آپدیت کرد.

3- امکانات گسترده لایه 2:

سوییچ شبکه DGS-1210-52 شامل ویژگی های بسیاری در لایه 2 می شود که از آنها می توان به قابلیت های Port Mirroring ( انتقال کل ترافیک به یک پورت خاص ) , Spanning Tree , IGMP Snooping و دیگر موارد اشاره کرد .
استاندارد The IEEE 802.3x اجازه می دهد تا سوییچ رو برای اطمینان از سرعت و پایداری انتقال دیتا مستقیما به سرور متصل کرد و از دست دادن اطلاعات ( Packet loss ) را به حداقل رساند .
سوییچ 1210-52 ویژگی هایی برای نگهداری و عیب یابی شبکه نیز ارائه می دهد , یکی از این ویژگی ها قابلیت تشخیص Loop در شبکه و ویژگی دیگر تشخیص کابل است که این امکان را فراهم می کند کیفیت کابل و خطاها را متوجه شد.

4- امنیت بالا:

دی لینک در این سوییچ از سیستم حفاظتی خود استفاده کرده است که از شبکه و ترافیک آن در برابر حملات ویروسی حفاظت می کند . سری سوییچ های 1210 هم چنین از احراز هویت مبتنی بر پورت 802.1x که امکان احراز هویت کاربران توسط Radius سرور ها را فراهم می آورد پشتیبانی می کند.

مشخصات

تعداد پورت اترنت 10/100/1000
۴۸ پورت
پورت گیگابیت Combo SFP
۴ پورت
نظر خودتان را بنویسد