سوئیچ 24 پورت غیر مدیریتی دی-لینک D-Link DGS-1024A

سوئیچ 24 پورت غیر مدیریتی دی-لینک DGS-1024A

نوع سوییچ: 10/100M/1000bp/s | تعداد پورت‌ها: ۲۴ عدد | قابلیت برنامه‌ریزی و مدیریت: ندارد | ظرفیت سوییچینگ : 48 گیگابیت بر ثانیه

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان

سوئیچ ۲۴ پورت گیگابیت دی لینک مدل DGS-1024A

سوئیچ DGS-1024A، بدلیل سرعت بالای پورت ها و ارائه روش هایی برای کاهش مصرف انرژی ، یک راه حل اقتصادی برای SOHO و کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMB) ، جهت راه اندازی شبکه ای برپایه پورت های گیگابیت می باشد.

گیگابیت در هر Port

این سوئیچ، برای تمام ۲۴ پورت ، سرعت گیگابیت اترنت را اختصاص می دهد و یک شبکه با سرعتی بسیار بالا برای شما فراهم می آورد. البته این سوئیچ فقط مخصوص دستگاه های با سرعت گیگابیت نیست و از تمامی دستگاه هایی که با اترنت و یا Fast Ethernet سازگار هستند، پشتیبانی می کند. بنابراین برای تمامی دستگاه هایتان آخرین تکنولوژی و سرعت موجود را در اختیار دارید.

طراحی نوآورانه DGS-1024A

سوئیچ DGS-1024A برای اولین بار در بین سوئیچ های SOHO و SMB از پلاستیک براق ساخته شده است. تفاوت این دستگاه با DGS-1024D ، در دستکتاپ بودن آن است، بنابراین از این دستگاه نمی توان داخل رک استفاده کرد . طراحی هوشمندانه این دستگاه باعث شده تا دستگاه به فن نیاز نداشته باشد و حرارت به خوبی از آن خارج شود.

انرژی را حفظ می کند

شرکت دی لینک، همواره برای کاهش مصرف انرژی و بهینه سازی دستگاه های خود اقدام به نوآوری و ایجاد تکنولوژی های جدید می کند. یکی از این نوآوری ها، تکنولوژی dlink-green است که از طریق چندین روش اقدام به حفظ انرژی می نماید. DGS-1024A به طور خودکار وضعیت پورت ها را تشخیص می دهد و اگر دستگاهی که به پورت متصل است، خاموش و یا در حالت Standby است، جریان برق آن پورت را قطع می کند. یکی دیگر از ویژگی هایی که باعث کاهش مصرف انرژی و گرمای تولیدی می شود، تشخیص طول کابل های شبکه و تنظیم جریان بر اساس طول کابل می باشد.


قابلیت Auto-MDI/MDIX در DGS-1024A

این قابلیت باعث شناسایی خودکار کابل Straight و Crossover در هر پورت می شود و سوئیچ بر اساس نوع استاندارد مورد نیاز اقدام به ارسال دیتاها روی زوج سیم های کابل می کند. به همین دلیل دیگر نیازی نیست که نگران انتخاب نوع کابل شبکه خود باشید.

 

مشخصات

تعداد پورت اترنت 10/100/1000
۲۴ پورت
نظر خودتان را بنویسد