سوئیچ شبکه کی دی تی KDT KSA-0800H4

سوئیچ شبکه کی دی تی KSA-0800H4

دارای 8 پورت RG45 با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان

KSA-0800H4

سوئیچ شبکه مدل KSA-0800H4 نسل چهارم از سوئیچ های شبکه کمپانی کی دی تی است . نسل چهارم یا همانH4 در واقع بر اساس معماری تراشه های نانومتریک تمام گیگابیتی ساخته شده است و تمام پورت های این نسل از سرعت 1000 مگابیت ( 1 گیگابیت ) بر ثانیه پشتیبانی می کند.

این سوئیچ شبکه دارای 8 پورت RG45 با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه است که از بدنه ABS بهره می گیرد.

این مدل سوئیچ شبکه دارای برترین و به روزترین فناوری طراحی و ساخت می باشد و در طراحی آن از پردازشگر های Realtek تایوان استفاده شده است.

پورت های فیزیکی شبکه در این سوییچ با روکشی از طلا به ضخامت 10 میکرون پوشیده شده است و در برابر رطوبت و سولفاته شدن بسیار مقاوم می باشد، همچنین دارای ال ای دی های نمایشگر در کنار خود می باشند و به همراه ترانسفورمرهای ایزولاسیون پورت ها از برند Trxcom تهیه می گردد که عموما به جز سوییچ های رده بالای دنیا، در محصولات سایر کمپانی ها از این قطعات استفاده نمی گردد و عملا این قطعات اختلاف بسیار زیادی در بهای تمام شده این محصول ایجاد می کند.

این دستگاه با یک پاور بیرونی 24 وات محافظت شده در برابر گرمای بیش از حد ، اتصال کوتاه و افزایش ولتاژ ناگهانی با استفاده از تکنولوژی Forward تغذیه می گردد که بالاترین کیفیت ممکنه را داشته و با کمترین حرارت تولیدی در حد 50 درجه سانتیگراد فعالیت می کند و مستقیما به برق متصل می گردد.

در برد اصلی این دستگاه از خازن های Electrolytic مرغوب در کنار چیپست های سوییچینگ FR9888 کمپانی Fiti power جهت سوییچ مرحله دوم ولتاژ های مصرفی بهره برده شده و می تواند تا بیش از یکصد هزار ساعت بدون نیاز به سرویس فعالیت کند.

برد اصلی این سوییچ نیز یک برد 2 لایه 1.6 میلیمتر قطر با پوشش 20 میکرون طلا می باشد که علارقم جذب عالی خمیر قلع در زمان مونتاژ و عدم احتمال لحیم سردی در برد می تواند در برابر سولفاته شدن در اماکن مرطوب مقاومت کامل داشته باشد و کاملا در آینده تعمیر پذیر باشد. ضمنا پد یکسره مس پشت فیبر وظیفه خنک کردن این محصول را بر عهده دارد و از یک رادیاتور آلومینیومی نیز بر روی چیپ بهره گرفته شده است.

خمیر های قلع مصرفی در خطوط مونتاژ SMD تمام اتوماتیک Samsung کی دی تی برای این مدل از 2 درصد نقره در فرمول خود استفاده می کند که علاوه بر افزایش شدت انتشار فرکانس های بالا می تواند کیفیت قلع را در بدترین شرایط کاری ثابت نگه دارد و این مشخصه خاص محصولات کی دی تی است، چرا که عموما به غیر از مصارف نظامی و پزشکی مصرف این نوع از قلع از نظر اقتصادی توجیه پذیر نیست.

پس تا اینجا شرح دادیم که مساله حرارت و انتقال آن بزرگترین دغدغه طراحان کمپانی می باشد و این اصلی ترین دلیل ماندگاری و طول عمر سوییچ های شبکه کی دی تی و ثبات انتقال دیتا در آن است… و تا به امروز نیز ثابت کرده ایم که این دستگاه در تمام شرایط آب و هوایی کشور ایران قابل اطمینان است.

این سوئیچ شبکه مدیریتی دارای برتری های فنی زیر میباشد:
– سخت افزار منحصر به فرد جهت پایداری در تمام شرایط
– اولین سوئیچ شبکه ساخت ایران دارای نشان استاندارد CE اروپا برای صادرات
– دارای گواهینامه ایزو 9001-10002-10004
– بدنه تمام فلزی با استفاده از رنگ های الکترو استاتیک
– سازگاری با تمام استاندارد های IEEE802
– بدون نیاز به فن
– بدنه ABS فشرده و سبک مناسب محیط های اداری
– نمایش وضعیت پورت ها از طریق LED
– ارسال دیتا با سرعت 1000 مگابیت برروی کابل شبکه تا 100 متر
– ارسال دیتا با سرعت 100 مگابیت برروی کابل شبکه تا 150 متر
– نمایش وضعیت پورت ها از طریق LED های رنگی در زیرکابل های ورودی جهت سرویس و نگه داری شبکه
و در نهایت برخورداری از 3 سال گارانتی پلاتینیوم بدون قید وشرط کی دی تی شامل: آبخوردگی، شکستگی، خسارت ناشی از صاعقه، زنگ زدگی، ضربه، نوسانات برق وسایر اتفاقات و صدمات.
و ارائه سریعترین خدمات پس از فروش از نکات حائز اهمیت این سوئیچ شبکه کی دی تی میباشد.

مشخصات

تعداد پورت اترنت 10/100/1000
۸ پورت
پورت آپلینک
ندارد
نظر خودتان را بنویسد