سوئیچ شبکه PoE کی دی تی KDT KP-0403H4

سوئیچ شبکه PoE کی دی تی KP-0403H4

دارای ۴ پورت گیگ POE و ۳ پورت آپلینک گیگ می باشد.

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان

KP-0403H4

سوئیچ شبکه پی او ای مدل KP-0403H4 نسل چهارم از سوئیچ های PoE کمپانی کی دی تی است. نسل چهارم یا همانH4 در واقع بر اساس معماری تراشه های نانومتریک تمام گیگابیتی ساخته شده است و تمام پورت های این نسل شامل Uplink ها و PoE ها از سرعت 1000 مگابیت ( 1 گیگابیت ) بر ثانیه پشتیبانی می کند.

این سوئیچ شبکه دارای 4 پورتPoE با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه است که هر پورت آن 30 وات توان خروجی کنترل شده با قابلیت محافظت در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه را دارد که صد در صد توان خروجی استاندارد IEEE802.3at را پوشش می دهد، این محصول مخصوصا برای استفاده تمام دستگاه های پشتیبانی شده توسط استاندارد IEEE802.3at و IEEE802.3af که دارای چیپ ست های(powered Device) PD استاندارد می باشد، قابل استفاده است.

همچنین این مدل دارای 3 پورت Uplink به صورت RG45 با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه می باشد.

این مدل سوئیچ PoE دارای برترین و به روزترین فناوری طراحی و ساخت می باشد و در طراحی آن از پردازشگر های Realtek تایوان استفاده شده است. پورت های فیزیکی شبکه در این سوییچ با روکشی از طلا به ضخامت 50 میکرون پوشیده شده است و در برابر رطوبت و سولفاته شدن بسیار مقاوم می باشد، همچنین دارای ال ای دی های نمایشگر بر روی خود می باشند و به همراه ترانسفورمرهای ایزولاسیون پورت ها از برند Trxcom تهیه می گردد که عموما به جز سوییچ های رده بالای دنیا، در محصولات سایر کمپانی ها از این قطعات استفاده نمی گردد و عملا این قطعات اختلاف بسیار زیادی در بهای تمام شده این محصول ایجاد می کند.

این دستگاه با یک پاور بیرونی 120 وات دارای سیستم محافظت در برابر گرمای بیش از حد، اتصال کوتاه و افزایش ولتاژ ناگهانی با استفاده از تکنولوژی Forward تغذیه می گردد که بالاترین کیفیت ممکنه را داشته و با کمترین حرارت تولیدی در حد 55 درجه سانتیگراد فعالیت می کند و به همراه یک کابل پاور 2 متری تمام مس استاندارد ارت دار ارائه می گردد.

در برد اصلی این دستگاه از خازن های Tantalum در کنار چیپست های سوییچینگ FR9888 کمپانی Fiti power جهت سوییچ مرحله دوم ولتاژ های مصرفی و چیپست های سوییچینگ AX3161 کمپانی Axelite برای تبدیل ولتاژهای بالا دستی بهره برده شده و می تواند تا بیش از یکصد هزار ساعت بدون نیاز به سرویس فعالیت کند.

برد اصلی این سوییچ نیز یک برد 1.6 میلیمتر قطر با پوشش 35 میکرون طلا می باشد که علارقم جذب عالی خمیر قلع در زمان مونتاژ و عدم احتمال لحیم سردی در برد می تواند در برابر سولفاته شدن در اماکن مرطوب مقاومت کامل داشته باشد و کاملا در آینده تعمیر پذیر باشد، ضمن اینکه این برد از قسمت تحتانی چیپست ها نیز به بدنه کیس به وسیله سیلیکون پد ها جهت انتقال حرارت متصل است.

خمیر های قلع مصرفی در خطوط مونتاژ SMD تمام اتوماتیک Samsung کی دی تی برای این مدل از 3 درصد نقره در فرمول خود استفاده می کند که علاوه بر افزایش شدت انتشار فرکانس های بالا می تواند کیفیت قلع را در بدترین شرایط کاری ثابت نگه دارد و این مشخصه خاص محصولات کی دی تی است، چرا که عموما به غیر از مصارف نظامی و پزشکی مصرف این نوع از قلع از نظر اقتصادی توجیه پذیر نیست.

پس تا اینجا شرح دادیم که مساله حرارت و انتقال آن بزرگترین دغدغه طراحان کمپانی می باشد و این اصلی ترین دلیل ماندگاری و طول عمر سوییچ های شبکه کی دی تی و ثبات انتقال دیتا در آن است … و تا به امروز نیز ثابت کرده ایم که این دستگاه در تمام شرایط آب و هوایی کشور ایران قابل اطمینان است.

این سوئیچ شبکه PoE غیر مدیریتی دارای برتری های فنی زیر میباشد:
– سخت افزار منحصر به فرد جهت پایداری در تمام شرایط
– اولین سوئیچ PoE ساخت ایران دارای نشان استاندارد CE اروپا برای صادرات
– قابلیت نصب دستگاه در رک (دارا بودن گوشواره) به صورت فابریک
– دارای گواهینامه ایزو 9001-10002-10004
– بدنه تمام فلزی با استفاده از رنگ های الکترو استاتیک
– سازگاری با تمام استاندارد های IEEE802
– بدون نیاز به فن
– ارسال برق و دیتا با سرعت 1000 مگابیت برروی کابل شبکه تا 100 متر
– ارسال برق و دیتا با سرعت 100 مگابیت برروی کابل شبکه تا 150 متر
– نمایش وضعیت پورت ها از طریق LED های رنگی در کنار کابل های ورودی جهت سرویس و نگه داری شبکه
و در نهایت برخورداری از 3 سال گارانتی پلاتینیوم بدون قید وشرط کی دی تی شامل: آبخوردگی، شکستگی، خسارت ناشی از صاعقه، زنگ زدگی، ضربه، نوسانات برق وسایر اتفاقات و صدمات.
و ارائه سریعترین خدمات پس از فروش از نکات حائز اهمیت این سوئیچ شبکهPoE کی دی تی میباشد.

مشخصات

تعداد پورت اترنت 10/100/1000
۴ پورت POE
پورت آپلینک
۳ پورت 10/100/1000
نظر خودتان را بنویسد