دوربین مداربسته ترندنت مدل Trendnet TV-IP252P

دوربین مداربسته ترندنت TV-IP252P

اتصال ‏:‏ با سیم | تکنولوژی ضبط تصاویر با فرمت MJPEG‏,‏MPEG‎-4 | نوع سنسور ‏:‏ CMOS | سایز سنسور ‏:‏ 1/4 اینچ | حداکثر کیفیت ضبط ‏:‏ 640x480 | دیافراگم‏:‏ F2 دارای یک درگاه ورود LAN | امکان ضبط تصاویر تا 350 درجه افقی و 160 درجه عمودی | قابلیت ضبط بر روی کامپیوتر | یک درگاه خروجی تصویر BNC

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: ناموجود

دوربین مدل شبکه گنبد SecurView PoE (مدل TV-IP252P) برای برنامه های کاربردی نظارت بر محیط داخلی کلاس درس طراحی شده است. از هر اتصال اینترنتی، دوربین IP گنبد ضد ضربه را مشاهده و مدیریت کنید.
دستی دوربین 350 درجه به سمت دوربین را بچرخانید و آن را 160 درجه به سمت پایین بچرخانید تا زاویه دید نهایی خود را ثابت کنید. بدون نیاز به نصب این دوربین در نزدیکی یک منبع برق، قدرت و داده ها از طریق یک کابل اترنت تنها با استفاده از فناوری Power Over Ethernet (PoE) دریافت می شود.
مدیریت تا 16 دوربین TRENDnet با نرم افزار مدیریت دوربین ضبط شده شامل. ویژگی های پیشرفته شامل ضبط تشخیص حرکت با دو پنجره تشخیص حرکت، هشدارهای ایمیل، جلسات ضبط برنامه ریزی شده، مشتری سامبا موجب صرفه جویی در ویدئو به دستگاه های ذخیره سازی شبکه، فشرده سازی تصویر دوگانه MPEG-4 / MJPEG ، دو طرفه پشتیبانی صوتی (میکروفون و بلندگو به فروش می رسد جداگانه) ، پورت های ورودی / خروجی، زوم دیجیتال و یک اتصال ویدئوی BNC آنالوگ. کیت نصب و راه اندازی دیوار / سقف گنجانده شده است و دوربین دیافراگم IP با رنگ سفید مخلوط به بیشتر محیط ها.

مشخصات

ابعاد
۱۴۰ * ۱۲۰ * ۱۴۰ میلیمتر
وزن
۶۰۰ گرم
تعداد پورت اترنت 10/100
۱ عدد دارد
نوع و مشخصات اتصال
POE
نوع حسگر تصویر
CMOS
کیفیت تصویر
480 × 640 پیکسل
سایز حسگر تصویر
1/4” low lux CMOS sensor
نوع لنز
TERENDnet
زاویه دید
۶۲ درجه
قابلیت چرخش Tilt
ندارد
قابلیت چرخش Pan
ندارد
قابلیت بزرگنمایی اپتیکال
ندارد
قابلیت بزرگنمایی دیجیتال
دارد
مقدار بزرگنمایی
3X
ویژگی ها
گوش دادن و صحبت کردن با مردم در میدان مشاهده دوربین خود را از طریق رایانه خود (میکروفون و بلندگو به طور جداگانه فروخته می شود)
قابلیت ضبط صدا
دارد
اقلام همراه
CD+ دفترچه فارسی + ملحقات نصب + آداپتور برق
نظر خودتان را بنویسد