اکسس پوینت میکروتیک hAP ac³

اکسس پوینت میکروتیک مدل hAP ac³

فرکانس 2.4 و 5 مگاهرتز , استاندارد AC | CPU چهار هسته ای 716MHz | بهره مندی از استاندارد 802.11a/n/ac | 5 پورت شبکه 10/100/1000 | RouterOS لایسنس Level 4

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۵,۶۰۰,۰۰۰ تومان

جستجو بی پایان برای روتر کامل و پیمایش در یک ابدیت از بررسی ها و مشخصات را فراموش کنید! ما یک نقطه دسترسی به خانه با قیمت مناسب ایجاد کرده ایم که دارای تمام ویژگی هایی است که ممکن است برای سالهای آینده به آن نیاز داشته باشید.

آیا روتر قدیمی شما برای رسیدن به هر گوشه از خانه شما تلاش می کند؟ خوب، آن را فراموش کنید! ما آنتن های بی سیم خارجی با سود بالا را با پوشش برجسته در نظر گرفته ایم. از این به بعد در هر اتاق فقط اتصال بی سیم قوی و پایدار!

با 5 پورت اترنت گیگابایت، 256 مگابایت رم و پردازنده مرکزی چهار هسته ای ، hAP ac³ می تواند حتی بزرگترین و سختگیرترین خانواده ها را راضی کند. با پشتیبانی از PoE ، می تواند دستگاه های دیگر را تأمین یا تأمین کند. یک درگاه 128 مگابایتی NAND و یک درگاه USB در اندازه کامل وجود دارد که می توانید برای اضافه کردن فضای ذخیره سازی اضافی از آن استفاده کنید. محفظه جدید امکان نصب دستگاه به صورت عمودی یا افقی را فراهم می کند. یک مجموعه پایه دیواری نیز موجود است.

مشخصات

تعداد هسته پردازنده
۴ هسته ای
فرکانس پردازنده
۷۱۶ مگاهرتز
حافظه Ram
256 MB
تعداد پورت اترنت 10/100/1000
۵ پورت
استاندارد وایرلس
2.4GHz=802.11b/g/n / 5GHz=802.11a/n/ac
پورت USB نوع A
1 پورت دارد
درجه لایسنس
۴
فرکانس
2.4 GHz 5 and GHz
تعداد Chain
۲
قدرت آنتن DBI
فرکانس ۲.۴ = ۳ dbi , فرکانس ۵ = ۵.۵ dbi
حافظه Flash
128 MB Flash
نظر های موجود
اکسس پوینت میکروتیک مدل hAP ac³
در
چند وقت پیش ازتون خرید کردم خیلی راضیم.
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

مبارک باشه.

0موافق 1مخالف
نظر خودتان را بنویسد