کیف کلاسوری تبلت سامسونگ گلکسی T870 – T875 – TAB S7 مدل FOLIO COVER

کیف کلاسوری تبلت سامسونگ گلکسی T870 – T875 – TAB S7 مدل FOLIO COVER

کیف تبلت سامسونگ T870 – TAB S7 مدل فولیو کاور علاوه بر محافظت از قسمت‌های جلو و پشت تبلت، زیبایی تبلت شما را حفظ میکند و ظاهر تبلت سامسونگ شما را ضخیم و سنگین نمی‌کند.قابل ذکر است که تبلت درون یک قاب ژله ای برای محافظت بیشتر آن قرار می گیرد.این کیف به دلیل ضخامت مناسبی که دارد از تبلت سامسونگ شما در برابر ضربه های ناگهانی و سایر آسیب ها محافظت می کند.

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: ناموجود

ین کیف کلاسوری برای تبلت سامسونگ  Galaxy T870 – TAB S7 ساخته شده و در برابر ضربه مقاوم است. در زمان استفاده از آن قاب پشتی، لبه‌ها و ضفحه نمایش تبلت به طور کامل پوشانده خواهد شد. این پوشش باعث می‌شود تبلت در برابر خط‌وخش محافظت شده و ضربه‌ها آسیب کمتری به آن وارد کنند. محل قرارگیری درگاه‌ها، جک 3.5 میلی‌متری صدا، دوربین و اسپیکر در این کیف کلاسوری به خوبی اندازه‌گیری شده و برش خورده است. بنابراین برای دسترسی هیچ مانعی وجود ندارد و استفاده از آن‌ها آسان خواهد بود. همچنین در این کیف کلاسوری پوششی هم برای دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در نظر گرفته شده است. این پوشش نرم است و از دکمه‌ها در برابر خط‌وخش محافظت خواهد کرد.

کیف Folio Cover برای نگهداری از تبلت سامسونگ Galaxy T870 – TAB S7 ساخته شده است. شما می‌توانید این کاور زیبا را در چند وضعیت قرار دهید تا بتوانید به راحتی با تبلت خود ویدیو تماشا کرده و یا به آسانی با آن تایپ نمایید. Folio Cover دارای بافت با دوام داخلی ساخته شده از میکروفیبر برای جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی صفحه نمایش و روکش خارجی بادوام ساخته شده از پلی‌اورتان برای جلوگیری از وارد شدن ضربات ناگهانی به تبلت شما می‌باشد. هنگامی که شما تبلت خود را درون این کاور قرار می‌دهید در عین محافظت از قسمت‌های جلو و پشت تبلت، زیبایی تبلت شما را حفظ میکند و ظاهر تبلت شما ضخیم و سنگین نمی‌شود. هنگام استفاده از این کاور لازم نیست نگران دسترسی به پورت‌های تبلت خود داشته باشید زیرا این Folio Cover به صورت اختصاصی برای تبلت سامسونگ Galaxy T870 – TAB S7 ساخته شده است و به صورتی طراحی شده تا شما به راحتی بتوانید به تمام پورت‌های تبلت خود دستری کامل داشته باشید. این کاور به صورت تاشو و انعطاف‌پذیر طراحی شده و از ویژگی آن کیفیت ساخت بسیار بالا و طراحی بسیار باریک این کاور میباشد.

نظر خودتان را بنویسد