هدست تک گوش یالینک YHS34

هدست تک گوش یالینک YHS34

دارای فناوری صوتی پهنای باند HD | قابلیت لغو منفعل صدای اضافه با کاهش صدای پس زمینه

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
  • هدست یالینک YHS34 MONO برای کاربرانی که روزانه تماس های زیادی را پاسخگو هستند طراحی شده است و همچنین با تمامی تلفن های Yealink سازگار می باشد و پورت آن به صورت RJ9 میباشد که تنظیم پلاگین و بازی QD به RJ9 اتصال تلفن های IP Yealink را به راحتی انجام می دهد. تلفن ها می توانند به طور خودکار پارامترهای صوتی را برای YHS34 / YHS34 Lite شما بهینه کنند.

     

    هدست یالینک YHS34 MONO دارای بالشتک تک گوش نرم و مواد فوق سبک از 10 ~ ~ 30٪ سبک تر از هدست های دیگر در همین محدوده است. طراحی بسیار سبک وزن، راحتی و عدم فشار را در تمام طول روز امکان پذیر مینماید و این هدست را برای کاربرانی که روزانه باید تماس های زیادی را پاسخ دهند بسیار مناسب میسازد. چرم نرم قابل تعویض (YHS34) و کوسن های گوش (YHS34 Lite) می تواند گوش را به آرامی بپوشاند و از تماس های طولانی کنفرانسی پشتیبانی کند که باعث لذت و راحتی کاربران در تمام روز می شود.

    هدست یالینک YHS34 برای راحتی تماس کاربران ساخته شده است که دارای بلندگوی قوی، قابلیت لغو منفعل سر و صدا با کاهش صدای پس زمینه، مکالمه غنی تر و واضح تری ایجاد می کند و به همین دلیل این هدست جز هدست های باکیفیت یالینک میباشد که یکی از پیشنهادات مناسب برای مجموعه هایی که کارمندانی با تماس های روزانه فراوان دارند میباشد.

مشخصات

امکانات
دارای جک و سوکت RJ9
نظر خودتان را بنویسد