مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HG8245Q

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HG8245Q2

گیت وی خانگی (HG) | دارای 4 عدد پورت گیگ (10/100/1000) | دارای 2 پورت USB | قدرت آنتن: 2dBi

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۲,۰۸۰,۰۰۰ تومان

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q2 محصولی از برند هواوی است که در زمینه ساخت تجهیزات شبکه از اعتبار خوبی بهره می‌برد. برند چینی هواوی حضور فعالی در بازار جهانی تجهیزات شبکه داشته و در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات در رقابت با بهترین برندها فعالیت می‌کند.

در ادامه مشخصات دقیق این مودم فیبر نوری شامل سرعت وایرلس، قدرت آنتن، تعداد پورت شبکه، سرعت پورت شبکه، تعداد پورت USB، تعداد پورت تلفن و وضعیت دوبانده بودن این دستگاه ارائه می‌شوند.

سرعت وایرلس مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q2

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q2 یک مودم دوبانده بوده حداکثر سرعت ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه‌ای را در باند ۲.۴ گیگاهرتز و سرعت ۸۶۶ مگابایت بر ثانیه‌ای را در باند ۵ گیگاهرتز ارائه می‌دهد.

قدرت آنتن مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q2

قدرت آنتن این دستگاه برابر ۲ دسی‌بل (dBi) است که می‌تواند پوشش‌دهی قابل قبول و مناسبی را فراهم کند.

تعداد پورت شبکه مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q2

این مودم فیبر نوری دارای ۴ عدد پورت شبکه از نوع گیگابایت (۱۰) است که سرعت انتقال داده بالایی را از طریق کابل شبکه برای شما به ارمغان می‌آورد.

سرعت پورت شبکه مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q2

سرعت پورت شبکه در این مدل معادل ۴×۱۰ است که سرعت انتقال داده بالایی را از طریق کابل شبکه برای کاربران فراهم می‌کند.

تعداد پورت USB مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q2

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q2 از یک درگاه USB بهره می‌برد که می‌توانید از آن برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها استفاده کنید. برای مثال می‌توانید از طریق درگاه یو‌اس‌بی اطلاعات خود را به مودم داده و از طریق سایر سیستم‌های متصل به آن، به اطلاعات دسترسی داشته باشید.

تعداد پورت تلفن مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q2

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q2 به یک پورت تلفن (POTS) مجهز شده است که امکان برقراری ارتباطات صوتی را برای شما فراهم می‌کند.

وضعیت دوبانده بودن مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q2

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q2 یکمودم دوبانده است. این مودم امکان اتصال وایرلس را در هر دو باند ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز فراهم می‌کند.

جمع‌بندی مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q2

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q2 امکان برقراری تماس صوتی، دسترسی به اینترنت به صورت سیمی و بی‌سیم را برای شما فراهم کرده و به درگاه یواس‌بی مجهز شده تا بتوانید فایل‌های خود را با سرعت و کیفیت بالاتری اشتراک‌گذاری کنید. پشتیبانی از اتصال وایرلس در ۲ باند و پورت‌های شبکه گیگابایتی امکان انتقال داده‌ها با سرعت بالایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. توان پوشش‌دهی بالا و سرعت بالای انتقال داده‌ها در کنار قیمت مناسب، مواردی هستند که در مجموع ارزش خرید این دستگاه تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

مشخصات

فرکانس
2.4 GHz 5 and GHz
تعداد پورت اترنت 10/100/1000
۴ پورت
نظر خودتان را بنویسد