مودم روتر بی سیم ADSL2 Plus و VDSL2 دی لینک مدل DSL-224 NEW

مودم روتر بی سیم ADSL2 Plus و VDSL2 دی-لینک DSL-224 NEW

رابط‌‌ها: پورت اترنت RJ-45 LAN، پورت RJ-45 WAN/LAN، پورت RJ-11 | کیفیت خدمات (QoS): دارد | تعداد پورت اترنت RJ-45: چهار عدد | فرکانس قابل پشتیبانی: 2.4 گیگاهرتز | تعداد آنتن: دو عدد

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان

VDSL چیست؟

قبل از معرفی مودم روتر +VDSL2/ADSL2 دی لینک مدل DSL-224، توضیح مختصری راجع به تکنولوژی VDSL می دهیم .
VDSL، مخفف عبارت Very-high-bitrate Digital Subscriber Line نسل جدیدی از DSL می باشدکه بر روی بستر کابل های شبکه سوار می شوند. سرعت دانلود VDSL تقریبا ۵ برابر سرعت دانلود ADSL می باشد و حدودا به ۶۰ مگابیت بر ثانیه می رسد، سرعت آپلود نیز حدودا ۱۰ برابر سرعت ADSL می باشد. برای استفاده از VDSL شما به یک مودم نیاز دارید که قابلیت پشتیبانی از VDSL را داشته باشد.

مودم DSL-224 دی لینک به صورت هم زمان هم از ADSL2+ و هم از VDSL پشتیبانی می کند. بنابراین مودم مناسبی برای مناطقی هستند که مخابرات به آنها از طریق تکنولوژی VDSL خدمت ارائه می دهد. البته پشتیبانی این مودم از ADSL2+ این نوید را می دهد که در صورت عدم تمایل به استفاده از سرویس VDSL ، مودم شما همچنان کارآ خواهد بود.

 

DSL-224 ، سریع به سبک مودم های نسل ۳:

بعد از دو نسل مودم های A/B و G، نوبت به مدم های نسل ۳ یا سری N رسید، که قابلیت های بسیار بیشتری نسبت به نسل های قبل ارائه می دهند. مودم های وایرلس سری N مانند مودم VDSL دی لینک مدل DSL-224 با توجه به پوشش داخلی ۷۶ متر و پوشش خارجی ۱۸۲ متر گزینه ی خوبی برای استفاده در محیط های با متراژ نسبتا بالا می باشد. سرعت انتقال داده ها در این سری، نسبت به سری A/B و G اصلا قابل مقایسه نیست.

 
آنتن های قدرتمند:

این مودم مجهز به ۴ پورت LAN و یک پورت تلفن RJ-11 می باشد و ۲ آنتن خارجی با قدرت ۵dbi دارد که برد و پوشش مناسبی ایجاد می کند. همانطور که در بالا توضیح دادیم این مودم از استاندارد بی سیم N300 پشتیبانی کرده و قابلیت عملکرد در باند فرکانسی ۲٫۴ گیگاهرتز را دارد.

 

امنیت قابل توجه در DSL-224:

مودم روتر +VDSL2/ADSL2 دی لینک مدل DSL-224 ازاستانداردهای امنیتی شبکه بی سیم WPS,WEP,WPA,WPA2 و همچنین فایروال دوگانه NAT و SPI پشتیبانی می کند، که می توان با اطمینان گفت یکی از ایمن ترین مودم های موجود در بازار است.

اطلاعات تکمیلی مودم روتر بی سیم ADSL2 Plus و VDSL2 دی-لینک DSL-224 NEW

مشخصات

تعداد آنتن
۲ آنتن
پورت WAN
۱ پورت
فرکانس
2.4 GHz
تعداد پورت اترنت 10/100
۴ پورت
سرعت انتقال اطلاعات در فرکانس 2.4
300 Mbps
نظر خودتان را بنویسد