مودم آی تس مدل iTAS G.SHDSL.BIS PAMSPAN 5014 8W

مودم آی تس G.SHDSL.BIS PAMSPAN 5014 8W

مودم آی تس G.SHDSL.BIS PAMSPAN 5014 8W از آخرین تکنولوژی G.SHDSL.bis که میزان داده های متقارن بالا و پایین (upstream and downstream) را تا 11.4 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند.

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۹,۲۰۰,۰۰۰ تومان

مودم آی تس G.SHDSL.BIS PAMSPAN 5014 8W یک مودم ATM/EFM G.SHDSL.bis است که دسترسی به پهنای باند امن و متقارن روی سیم مسی را فراهم می کند. این مودم یک راه حل ایده آل برای کسب و کارهای کوچک که انتظار جریان تضمین شده و پایدار را دارند، ارائه می دهد. این مودم از آخرین تکنولوژی G.SHDSL.bis که میزان داده های متقارن بالا و پایین (upstream and downstream) را تا 11.4 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند.

PAMSPAN 5012 SHDSL.bis در حالت EFM یا ATM فعالیت می کند. این دستگاه برای ارائه کلاس Ethernet از خدمات در حالت EFM طراحی شده است، در حالی که ارائه انعطاف پذیری برای سازگاری با زیرساخت DSLAM موجود در حالت ATM می باشد.

کیفیت خدمات (QoS) به کاربران اجازه می دهد تا منابع شبکه را به صورت مؤثر اختصاص دهند. با اولویت بندی خدمات و مدیریت پهنای باند، تأثیر زمان تأخیر در برنامه های حساس نظیر VoIP ،TSE، ویدئو کنفرانس، FTP و غیره افزایش می یابد.

با ارائه دهندگان سرویس های PAMSPAN 5012 اترنت با سرعت بسیار بالا یا روش های متقارن point-to-point بر روی سیم مسی ارائه می دهد، این راه حل ایده آل برای راه اندازی سریع سرویس های استاندارد، قابل اعتماد و امن است.

مشخصات

تعداد پورت اترنت 10/100
۴ پورت
نظر خودتان را بنویسد