سوئیچ سیسکو WS-C2950-24

سوئیچ سیسکو WS-C2950-24

با خرید سوئیچ سیسکو 2950 میتوان آنرا برای پیاده سازی VLAN مورد استفاده قرار داد. همچنین سوئیچ سیسکو 2950 پروتکل های مهم سوئیچینگ مانند STP را پشتیبانی میکند. علاوه براین در سوئیچ سیسکو 2950 مکانیسم های امنیتی و کیفیت سرویس نیز پشتیبانی میشوند.

(اختیاری)
(اختیاری)

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
قیمت قبلی: ۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان ۱۴%
قیمت: ۱,۸۹۹,۰۰۰ تومان

سری سوئیچ سیسکو 2950 یکی از محبوبترین سوئیچ های سیسکو بوده اند. با خرید سوئیچ سیسکو 2950 میتوان آنرا برای پیاده سازی VLAN مورد استفاده قرار داد. همچنین سوئیچ سیسکو 2950 پروتکل های مهم سوئیچینگ مانند STP را پشتیبانی میکند. علاوه براین در سوئیچ سیسکو 2950 مکانیسم های امنیتی و کیفیت سرویس نیز پشتیبانی میشوند.

سری سوئیچ سیسکو 2950 بسیاری از امکانات رایج سیسکو برای سوئیچ های جدیدتر را دارا هستند. با سوئیچ سیسکو 2950  میتوانید از امکاناتی مانند Port security سیسکو استفاده کنید. با دستورات رایج سیسکو میتوانید استفاده از هر پورت سوئیچ را محدود با آدرس های MAC خاص کنید تا کامپیوترهای غیر مجاز نتوانند به شبکه متصل شوند. علاوه بر این سوئیچ سیسکو 2950 مکانیسم های IEEE 802.1X را برای شناسایی کاربران پشتیبانی میکند.

سوئیچ سیسکو WS-C2950-24، برای افزایش قابلیت اطمینان باید شبکه را با چندین لینک پشتیبان و مسیرهای اضافی ارسال دیتا طراحی کرد. سوئیچ سیسکو 2950 پروتکل STP و یا همان IEEE 802.1D را پشتیبانی میکند تا loop هایی که به دلیل وجود لینکهای اضافی به وجود می آیند را از کار بیاندازد. همچنین سری سوئیچ سیسکو 2950 PVRST+ را نیز پشتیبانی مکنند تا علاوه بر همگرایی سریع پروتکل STP ترافیک VLAN را بتوان از مسیرهای مختلف انتقال دهند.

سری سوئیچ سیسکو 2950 همچنین فناوری های PortFast، UplinkFast, BackboneFast سیسکو را نیز پشتیبانی میکند. PortFast برای اتصال سریع کامپیوترها به شبکه لازم است. اگر تلفن های سیسکو را استفاده میکنید، خرید و استفاده از سری سوئیچ سیسکو2950 و فعال کردن PortFast مزیت بیشتری نسبت به استفاده از سوئیچهای ارزان قیمت غیر سیسکو دارد.

کاربرد دیگر سوئیچ سیسکو 2950 در آموزشگاه ها و دوره های CCNA، CCNP و حتی CCIE است. استفاده از این سری سوئیچ سیسکو بسیار بهتر از استفاده از محیطهای شبیه سازی مانند Cisco Packet Tracer است. 2950 لیست کاملتری از دستورات سیسکو را پشتیبانی میکند و دانشجویان بهتر میتوانند با سخت افزار سوئیچ سیسکو آشنا شوند. همچنین بسیاری از مشکلات رایج شبکه در هنگام پیاده سازی سخت افزار روی سوئیچ سیسکو پیش می آیند. بنابراین استفاده از محیط شبیه سازی در این زمینه خاص چندان مفید نیست. برای آشنایی بهتر با سیسکو خرید سوئیچ سیسکو 2950 توصیه میشود.

خرید سوئیچ سیسکو 2950 برای شرکتهایی که نیاز به پیاده سازی VLAN و امکانات امنیتی پایه دارند توصیه میشود. این سری سوئیچ سیسکو از قابلیتهای خوبی برخورداند و با خرید آن میتوانید از فناوری سیسکو با قیمت بسیار مناسب برخوردار شوید. قیمت سوئیچ سیسکو 2950 بسیار کمتر از مدلهای جدیدتر سری سوئیچ سیسکو 2960 است اما امکاناتی که فراهم میکند جوابگوی بسیاری از کاربردها است.

اطلاعات تکمیلی سوئیچ سیسکو WS-C2950-24

مشخصات

سوئیچ لایه
لایه ۲
تعداد Unit اشغالی در Rack
۱ واحد
تعداد پورت اترنت 10/100
۲۴ پورت
پورت کنسول Rj-45
دارد
نظر خودتان را بنویسد