دوربین مداربسته ترندنت مدل Trendnet TV-IP522P

دوربین مداربسته ترندنت TV-IP522P

اتصال ‏:‏ با سیم | تکنولوژی ضبط تصاویر با فرمت MJPEG‏,‏MPEG‎-4‏,‏H‏.‏264 | پشتیبانی از پروتکل های TCP/IP‏,‏HTTP‏,‏SMTP | زاویه دید تا 70 درجه | پشتیبانی از کارت حافظه SDHC تا 16 گیگابایت | نوع سنسور ‏:‏ CMOS | حداکثر کیفیت ضبط ‏:‏ 1280x960

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: ناموجود

دوربین شبکه پروژوی مگاپیکسل PoE (مدل TV-IP522P) ویدئو در زمان واقعی را از طریق اینترنت با رزولوشن 1280 در 960 پیمایش می کند. مدیریت تا چهار پروفایل ویدیو برای ضبط ویدئو کیفیت مگاپیکسل H.264 در حالی که در همان زمان پخش جریان به یک تلفن همراه 3GPP سازگار است. بدون نیاز به نصب این دوربین در نزدیکی یک منبع برق، قدرت و داده ها از طریق یک کابل اترنت تنها با استفاده از فناوری Power Over Ethernet (PoE) دریافت می شود.
32 دوربین TRENDnet ProView را مدیریت کنید و با نرم افزار مدیریت کامپکت رایگان آن را مدیریت کنید. ویژگی های پیشرفته شامل پشتیبانی مشتری سامبا، ضبط تشخیص حرکت، هشدارهای ایمیل، جلسات ضبط برنامه ریزی شده، فشرده سازی تصویر H.264 / MPEG-4 / MJPEG، دو طرفه صوتی، پورت ورودی / خروجی، لنز قابل جابجایی، زوم دیجیتال 16 برابر، چهار ویدیو پروفایل ها، و یک اسلات کارت SD داخلی برای ذخیره تصاویر به طور مستقیم به یک کارت حافظه است. دوربین آلومینیومی اکسترود شده دارای نقاط بالا و پایین نصب شده است و دارای یک کیت نصب و راه اندازی دیوار / سقف است.

مشخصات

ابعاد
۲۰۰ * ۶۵ * ۵۵ میلیمتر
وزن
دوربین : ۴۵۵ گرم ، پایه : ۱۱۶ گرم
تعداد پورت اترنت 10/100
۱ عدد دارد
نوع و مشخصات اتصال
POE
کیفیت تصویر
1280x960 مگاپیکسل
نوع لنز
TERENDnet
قابلیت چرخش Tilt
ندارد
قابلیت چرخش Pan
ندارد
قابلیت بزرگنمایی اپتیکال
ندارد
قابلیت بزرگنمایی دیجیتال
دارد
قابلیت ضبط صدا
دارد
اقلام همراه
CD+ دفترچه فارسی + ملحقات نصب + آداپتور برق
نظر خودتان را بنویسد