مودم مخابراتی واتسون مدل Watson 5 1-E1 2-Pair

مودم مخابراتی واتسون Watson 5 1-E1 2-Pair

Watson 5 1-E1 2-Pair رومیزی یک مودم e1 دو زوج می باشد که برقراری ارتباط خط e1 از مشترک تا مرکز مخابراتی را انجام می دهد.

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۹,۷۰۰,۰۰۰ تومان

Watson 5 1-E1 2-Pair رومیزی یک مودم e1 دو زوج می باشد که برقراری ارتباط خط e1 از مشترک تا مرکز مخابراتی را انجام می دهد. مدل تک زوج رومیزی این مودم دارای پاور یا منبع تغذیه به صورت از راه دور (remote) از طریق مودم موجود در مرکز مخابراتی و هم از طریق آداپتور است. این مودم در نقاطی که فاصله مشترک تا مرکز مخابراتی زیاد نیست گزینه بسیار مناسبی می باشد.

برای برقراری ارتباط خط دیجیتال از سوئیچ مخابراتی تا مشتری، نیاز به دو مودم است، یک مودم سمت مشترک و یک مودم سمت سوئیچ مخابراتی، این مودم های E1 کار مدولاسیون یعنی تبدیل سیگنال آنالوگ به دیجیتال را انجام می دهند. همانطور که می دانیم زوج سیم های مخابراتی انتقال سیگنال را به صورت آنالوگ صورت می دهند پس برای تبدیل به سیگنال دیجیتال از این مودم ها استفاده می شود.

همان طور که مودم های اینترنت با عنوان فنی ADSL شناخته می شوند مودم های E1 مثل مودم مخابراتی واتسون Watson 5 1-E1 2-Pair با عنوان فنی SHDSL شناخته شده است. مودم مخابراتی واتسون Watson 5 1-E1 2-Pair برای دو شرایط مجزا یعنی سمت سوئیچ مخابراتی و سمت مشترک طراحی شده اند. بعبارتی مودم E1 سمت مشترک را نمی توان در سمت سوئیچ و در مرکز مخابراتی و یا بالعکس مورد استفاده قرار داد.

طبقه بندی دیگر این مودم ها بر اساس رومیزی بودن یا به صورت شلف و کارت بودن آن ها می باشد. مودم E1 دسکتاپ یا رومیزی برای زمان هایی که یک لینک E1 داریم مناسب تر بوده و مودم های شلف و کارتی برای مواقعی که امکان دارد از چند لینک E1 بخواهیم در یک نقطه استفاده نماییم پرکاربردتر می باشند.

از دیگر تقسیم بندی دیگر این مودم ها تک زوج (1PAIR) و دو زوج (2PAIR) بودن آنهاست. تک زوج یا دو زوج بودن مودم ها بر اساس فاصله ای که مشترک با مرکز مخابراتی دارد تعیین می شود، وقتی فاصله مشترک با مرکز مخابراتی طولانی باشد و یا نویز و اختلال محیطی سبب تضعیف سیگنال در سمت مشترک شود از مودم های 2PAIR استفاده می شود.

ترتیب نحوه قرار گرفتن مودم مخابراتی واتسون Watson 5 1-E1 2-Pair در سیستم تلفنی به این صورت می باشد که خط یا خطوط مخابراتی ابتدا داخل مودم E1 رفته و سپس خروجی مودم به کارت PRI در سانترال پاناسونیک و یا کارت E1 در سیستم تلفنی استریسک متصل می شود. خروجی مودم بر اساس نوع مودم و کارتی که استفاده می نماییم می تواند از طریق کابل کوآکسیال و یا از طریق کابل شبکه به کارت تلفنی متصل شود. معمولا برای استفاده از مودم هایی که خروجی کوآکسیال دارند روی کارت های که پورت شبکه دارند از مبدل هایی به نام بالون استفاده می کنند.

نظر خودتان را بنویسد