سوئیچ سیسکو WS-C3750X-24S-E

سوئیچ سیسکو WS-C3750X-24S-E

سوئیچ سیسکو WS-C3750X-24S-E لایه 3 سری 3750X با 24 عدد پورت SFP فیبر.

(اختیاری)
(اختیاری)

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۳۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

یک دستگاه سوئیچ فیبر نوری با قابلیت عملکرد در لایه 3 از محصولات کمپانی سیسکو سری 3750X با پشتیبانی از نرم  افزار سیسکو IP Services میباشد که ایده آل برای پروژه های فیبر نوری در شبکه های متوسط میباشد. از ویژگی های برجسته سخت افزاری در این سوئیچ میتوان به بهره گیری از 24 عدد پورت SFP برای اتصال ماژول های فیبر نوری با قابلیت استک و قابلیت نصب 4 ماژول شبکه uplink (بصورت اختیاری) با پورت 1GE یا 10GE اشاره نمود.

سوئیچ های سری 3750X از سری سوئیچ های لایه 3 با مصرف برق کمتر نسبت به مدل های پیشین خود میباشند که ایده آل برای کار در شبکه های حرفه ایی یا Enterprise میباشند و از ویژگی های ابتکاری در این سوئیچ ها میتوان به پیکبرندی های IEEE 802.3at Power over Ethernet Plus (PoE+)، پشتیبانی از تکنولوژی StackWise Plus و StackPower, بهره گیری از منبع تغذیه ثانویه, قابلیت رمزگذاری مبتنی بر سخت افزار امنیت کنترل دسترسی  (MACsec)  و ماژول های شبکه اختیاری اشاره نمود. در سوئیچ های سری 3750X شما می توانید با فعال سازی شبکه ای یکپارچه برای دیتا، صدا و ویدئو از یک سرمایه گذاری مطمئن و پرسود بهره مند شوید همچنین در این سوئیچ ها با فعال کردن برنامه هایی مانند تلفن IP، بی سیم و ویدئو برای تجربه شبکه بدون مرز، بهره وری را افزایش می دهند.

سوئیچ های سری 3750X از مجموعه ویژگی های سه سیستم عامل  LAN Base ،IP Base و IP Services پشتیبانی می کنند که میبایست بستگی به نیاز خود سوئیچ با سیستم عامل مد نظر را خریداری نمائید سعی شده است در مطلب زیر به ترتیب توضیحات کوتاهی در ارتباط با هر سیستم عامل ذکر میشود.

LAN Base (سرویس های هوشمند بهبود یافته Enhanced Intelligent Services): به ارائه مجموعه ویژگی های LAN Base ، سرویس های هوشمند پیشرفته که شامل ویژگی های جامع لایه 2 است، می پردازد.

IP Base(سرویس های سازمانی پایه - Baseline Enterprise Services): این سیستم عامل به ارائه مجموعه ویژگی های (IP Base سرویس های سازمانی اصلی)  علاوه بر تمام ویژگی های LAN Base ارائه می دهد. IP Base همچنین شامل پشتیبانی از دسترسی روتر، StackPower و MACsec می باشد.

IP Services (سرویس های سازمانی: Enterprise Services ): این سیستم عامل آخرین راهکار در سیستم عامل سیسکو میباشد، که از نظر گسترش پذیری و هزینه در رتبه بالایی قرار دارد و میتوان از این مدل در شرکتهایی با چند شعبه استفاده کرد. در نظر داشته باشید که میزان اختلاف این مدل با IP Base بسیار ناچیز است، ولی از نظر سایز، ابعاد، گسترش پذیری امکانات و سرویس دهی با  بقیه مدلهای IOS تفاوتهای اساسی دارد، و دارای امکانات و ویژگی های پیشرفته لایه 3 مانند پروتکل مسیریابی پیشرفته Gateway داخلی (EIGRP)، پروتکل OSPF، پروتکل Border Gateway، پروتکل Protocol Independent Multicast)PIM) و مسیریابی IPv6  مانند OSPFv3 و EIGRPv6 می باشد. مجموعه ویژگیهای IP Services شامل اقدامات مبتکرانهEmbedded Event Manager)EEM) و توافق های سطح IP service می باشد.

مشخصات

سوئیچ لایه
۳
پورت (SFP)
۲۴ پورت
ابعاد
ارتفاع : ۴.۵ سانتی متر عرض : ۴۴.۵ سانتی متر طول : ۴۶ سانتی متر
نظر خودتان را بنویسد