رادیو وایرلس میکروتیک LDF LTE6 kit

رادیو وایرلس میکروتیک LDF LTE6 kit

این رادیو دارای یک اسلات MiniPCI-e است | یک پورت اترنت 10/100 دارد

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

RBLDFR&R11e-LTE6

رادیو LDF LTE6 kit میکروتیک (Mikrotik) یک کیت است که روی یک دیش ماهواره‌ای نصب می‌شود و دیش به عنوان یک بازتابنده عمل کرده و سیگنال را تا حد زیادی تقویت می‌کند.(دیش را باید جداگانه تهیه کنید)

این رادیو  دارای 1 شیار MiniPCI-e می‌باشد که می‌توانید سیم‌کارت را داخل آن قرار دهید و بسته‌های اطلاعاتی را در بستر سیم‌کارت 2G/3G/4G/LTE از دکل اپراتور‌ ارائه‌دهنده دریافت و آنرا در محیط به صورت اتصال بی‌سیم ارسال و پخش می‌کند.

 

رادیو LHGG LTE6 kit میکروتیک دارای آنتن با قدرت گیرندگی 8dBi است و هنگامیکه روی دیش نصب شود این قدرت تا 30 دسی‌بل و یا حتی بیشتر تقویت می‌شود.  به طور کلی این رادیو از توان خوبی برخوردار است و محیط اطراف خود را پوشش می‌دهد. اگر می‌خواهید مکان‌های دورافتاده را پوشش دهید این رادیو انتخاب مناسبی برای شما است. فرض کنید در یک روستایی هستید که سیگنال LTE بسیار ضعیف است ، با نصب رادیو LDF LTE6 kit به راحتی می‌توانید سیگنال‌ها را در آن روستا دریافت کنید. همچنین زمانیکه تعداد زیادی کاربر LTE در منطقه وجود دارد سیگنال را بهتر و با راندمان بالاتری پوشش می‌دهد.

رادیو LDF LTE6 kit میکروتیک دارای استاندارد IP68 می‌باشد که طبق این استاندارد در برابر گرد و غبار، خاک ، شن ، ماسه و همچنین غوطه وری موقت در آب مقاومت می‌کند.

رادیو LDF LTE6 kit میکروتیک دارای یک مودم CAT6 LTE می‌باشد که کارایی این رادیو را تا دو برابر افزایش داده و دستگاه می‌تواند همزمان در چندین باند کار کند.

این دستگاه دارای یک پورت اترنت گیگابیتی 10/100 و PoE-in است و برق دستگاه‌هایی که از اترنت پشتیبانی می‌کنند، را تأمین میکند.

ویژگی‌های رادیو LDF LTE6 kit میکروتیک از لحاظ سخت‌افزاری :

  • رادیوLDF LTE6 kit میکروتیک دارای سیستم عامل RouterOS با لایسنس 3 می‌باشد.

  • این رادیو دارای CPU تک هسته‌ای مدل QCA9531 می‌باشد.

  • ابعاد این رادیو 94x 94 x 150 میلی‌متر است.

  • ظرفیت حافظه RAM در این رادیو 64MB می‌باشد.

  • رادیو LDF LTE6 kit میکروتیک دارای PoE in با استاندارد 802.3af/at است.

  • این رادیو دارای یک اسلات MiniPCI-e است.

  • LDF LTE6 kit یک پورت اترنت 10/100 دارد.

مشخصات

تعداد هسته پردازنده
تک هسته ای
حافظه Ram
64 MB
تعداد پورت اترنت 10/100
۱ عدد دارد
حافظه Flash
16 MB
پورت POE ورودی
دارد
سیستم عامل
RouterOS
درجه لایسنس
۳
نظر خودتان را بنویسد