وایرلس اکسس پوینت میکروتیک wAP R

وایرلس اکسس پوینت میکروتیک wAP R

قابلیت اتصال کارت LTE | توان آنتن 2dBi | زاویه تابش 360 درجه | فرکانس 2.4 گیگاهرتز

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

RBwAPR-2nD با نام تجاری wAP R یک دستگاه اکسس پوینت روتر بیسیم کوچک و کاملا ضد آب میباشد که کمپانی میکروتیک آن را برای کار در محیط بیرونی و داخلی طراحی و تولید کرده است . این اکسس پوینت برای کار در فرکانس 2.4 گیگاهرتز و استاندارد بیسیم 802.11b/g/n آماده شده است و از آن میتوانید برای پوشش Wifi در محیط های خانگی , ایوان و باغ های کوچک و یا هر چه شما صلاح میدانید استفاده نمائید . پوشش کاملا ضد آب در این محصول به شما این امکان را میدهد تا در محیط های بیرونی نیز بتوانید از این محصول بهره گیری نمائید .

wAP R دارای آنتن داخلی LTE میباشد اما کارت LTE در روتر نصب نشده است و شما میتوانید یک کارت LTE بنا به نیاز خود در زبانه MiniPCI-e که به همین منظور در روتر تعبیه شده است متصل نمائید . و در آخر با استفاده از سیم کارتی که به روتر متصل مینمائید اینترنت 4G را از نزدیکترین دکل شرکت های ارائه دهنده دریافت و آن را به شبکه داخلی بیاورید

wAP R از لحاظ سخت افزاری شامل 1 پورت گیگابیت اترنت , یک آنتن امنی داخلی دو قطبی با توان 2dBi برای پوشش 360 درجه ائی در فرکانس 2.4 گیگاهرتز میباشد . همچنین برای دریافت مطلوب تر امواج LTE در این اکسس پوینت آنتن LTE با توان 2dBi در روتر wAP در نظر گرفته شده است که البته شما میتوانید با استفاده از کابل رابط u.FL نسبت به اتصال و ارتقاء آنتن LTE بیرونی تا 5dBi اقدام نمائید و توان آنتن را بالا ببرید .این اکسس پونیت قدرتمند را میتوانید در دیوار و یا سقف استفاده نمائید . همچنین برای اینکه شما به راحتی بتوانید این محصول را بصورت ایستاده در روی میز یا کنار پنجره قرار دهید یک پایه مخصوص در متعلقات محصول موجود است .

از دیگر خصوصیات برجسته دیگر در این محصول میتوان به حداکثر قدرت مصرف 8W , سطح دسترسی L4 در سیستم عامل Router OS , پردازنده 650 مگاهرتز , مقدار ذخیره گاه حافظه مگابایت , تعبیه جایگاه مخصوص برای اتصال سیم کارت 4G , ابعاد 185x185x30 سانتی متر , قابلیت کار در دمای محیطی 40- تا 60+ درجه سانتیگراد اشاره نمود . همچنین قابل ذکر است برق رسانی به این محصول از چندین طریق امکانپذیر است شما میتوانید این محصول را با استفاده از پورت اترنت انجام دهید , همچنین شما میتوانید با استفاده از کابل مخصوص نسبت به برق رسانی به این محصول در خودرو اقدام نمائید .

مشخصات

تعداد هسته پردازنده
تک هسته ای
فرکانس پردازنده
۶۵۰ مگا هرتز
حافظه Ram
64 MB
تعداد پورت اترنت 10/100
۱ عدد دارد
پورت POE ورودی
دارد
درجه لایسنس
۴
سیستم عامل
RouterOS
استاندارد وایرلس
802.11b/g/n
مدل چیپ وایرلس
QCA9531
قدرت آنتن DBI
۲
اسلات سیم کارت
۱ پورت مینی سیم کارت
حافظه Flash
16 MB
فرکانس
2.4 GHz
تعداد Chain
۲
ابعاد
185x85x30 mm
نظر خودتان را بنویسد